xtrim

بازدید معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت

به گزارش جهان صنعت نیوز:   از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به‌منظور مدیریت و سازمان‌دهی مسیرهای ارتباطی و پاسخگویی وزارت صمت به درخواست‌ها و نیازهای ذی‌نفعان، سازمان‌های تابعه و همچنین پشتیبانی و برنامه‌ریزی عملیاتی متناسب با ماموریت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف، مرکز پاسخگویی یکپارچه (۱۲۴) راه‌اندازی شده و در حال پاسخگویی به درخواست‌ها، پرسش‌ها و نیازهای مردم و ذینفعان است.

این مرکز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور از طریق سامانه ۱۲۴ است.

همه تماس‌هایی که با ۱۲۴ انجام می‌شود، شکایت‌ها، درخواست‌ها و حتی مراجعه‌های حضوری در سامانه‌ای یکپارچه ضبط می‌شود و در یک سیستم نرم‌افزاری به بالاترین مقام مسوول حوزه مربوطه دستور می‌خورد.

opal

روزانه به‌طورمتوسط ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

با توجه به اجرای طرح مهم اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، مهم‌ترین تماس‌هایی که در روزهای اخیر با ۱۲۴ انجام شده، در خصوص قیمت اقلام کالاهای اساسی بوده است.

کارشناسان این مرکز همچنین درباره طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی اقلام و کالاهای مشمول، پاسخ‌های اقناعی لازم را برای روشنگری و شفاف‌سازی به تماس‌گیرندگان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 262093
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *