فرابورس خبر داد؛

انبوه‌سازی، املاک و مستغلات، در رتبه نخست معاملات فرابورس

گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۴۲هزار و ۸۷۸میلیارد ریال دادوستد، رتبه نخست ارزش معاملات فرابورس ایران را در یازدهمین ماه امسال به خود اختصاص داد.

به گزارش جهان صنعت نیوزنگاهی به کارنامه فرابورس ایران در یازدهمین ماه امسال نشان می‌دهد طی ۱۹روز معاملاتی تعداد ۱۴۱میلیارد و ۶۰۸میلیون ورقه بهادار در ۶میلیون و ۸۱۲هزار نوبت به ارزش ۱۰۹۸۷هزار و ۷۱۲میلیارد ریال در بازارهای معاملات فرابورس خرید و فروش شده است.

این در حالی است که شاخص کل فرابورس نیز که معاملات بهمن ماه امسال را از ارتفاع ۲۱هزار و ۵۰۸واحد آغاز کرده بود با ثبت افت ۶.۸درصدی، در پایان این ماه به ارتفاع ۲۰هزار و ۴۳واحد رسید.

این گزارش می افزاید: نگاهی هم به وضعیت صنایع مختلف در ماه گذشته در بازارهای فرابورس ایران نشان می‌دهد گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۴۲هزار و ۸۷۸میلیارد ریال دادوستد سهم ۱۰درصدی از ارزش معاملات‌فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر نیز با ۳۱هزار و ۷۶۵میلیارد ریال دادوستد معادل ۸درصد، فلزات اساسی با ۳۱هزار و ۴۰۴میلیارد ریال دادوستد معادل ۸درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۳۰هزار و ۳۰۰میلیارد ریال معادل ۷درصد، سرمایه‌گذاری‌ها با ۲۸هزار و ۷۹۱میلیارد ریال معادل ۷درصد و محصولات شیمیایی با ۲۷هزار و ۸۰۱میلیارد ریال معادل ۷درصد به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم ارزش معاملات فرابورس را در یازهمین ماه سال ۱۴۰۱ از آن خود کرده‌اند.

بورس
شناسه : 336234
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا