خودروهای طرح یکپارچه تا پایان سال تحویل متقاضیان شود/ خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: وزارت صمت باید ایران خودرو را ملزم کند که خودورهای ثبت‌نامی در طرح یکپارچه عرضه خودرو را تا پایان سال به مردم تحویل دهد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روح اله عباس پور نماینده مجلس یازدهم درباره بدقولی ایران خودرو در زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده در طرح یکپارچه عرضه خودرو، گفت: از آنجاکه در اواخر سال ۱۴۰۱ اعلام شد که هر فردی در طرح مذکور ثبت‌نام کند، می‌تواند تا پایان سال ۱۴۰۲ خودرو خود را تحویل بگیرد، خودروسازان باید در این بازه زمانی مقرر به تعهد خود عمل کنند زیرا اگر به تعهد خود عمل نکنند، از نظر قانونی و شرعی حرام است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج با بیان اینکه خودروسازان به مردم تعهد دادند و باید به این تعهد عمل کنند، افزود: این شرکت‌های خودروسازی باید ملزم شوند که خودرو را با قیمت مناسب و در موعد مقرر به مردم تحویل دهند.

وی شرط واریز بخشی از قیمت خودرو برای شرکت در طرح یکپارچه‌ عرضه خودرو را نادرست دانست و ادامه داد: با این شرط فرصت از افرادی که توان مالی بالایی ندارند، گرفته می شود و در واقع خودرو دوباره نصیب دلالان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران خودرو باید در موعد مقرر و براساس تعهدات خود خودروهای ثبت‌نامی را به مردم تحویل دهد، تصریح کرد: وزارت صمت باید ایران خودرو را ملزم کند که خودورهای ثبت‌نامی را تا پایان سال به مردم تحویل دهد.

منبع: خانه ملت

خودرو
شناسه : 347355
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام . آقایان دست اندرکاران ؛آیا دیگر بس نشده است ؟ آیا وقت آن نرسیده است از اذیت و سردرگمی این ملت دست بردارید و از خدا بترسید ؟ والله ظلم بر این امت یک روزی بازخواست دارد @

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا