خبر خوش سایپا برای متقاضیان خودرو

سایپا بار دیگر امکان تکمیل وجه برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای محصولات این خودروساز نام نویسی کردند اما نتوانستند وجه مورد نظر را به حساب این خودروساز واریر کنند؛ فراهم کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ۹ خودروساز حاضر در طرح پیش فروش گسترده خودروی صمت تکلیف متقاضیان حاضر در این طرح را را مشخص کردند. متقاضیان می توانند بر اساس بازه زمانی اعلامی برای تحویل خودروهای ثبت نامی به شرکت های خودروساز مراجعه کنند. شرکت کنندگان باید با واریز مبلغ اعلامی از سوی خودروساز به عنوان قیمت نهایی خودرو مراحل تکمیل فروش خودروی درخواستی خود را نهایی کنند.


معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تمام واجدین شرایطی که امکان واریز وجه در مدت زمان معین شده برایشان مهیا نشده می‌توانند از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت ثبت نام خود را تکمیل کنند.

حسین کاظمی طرقی گفت: تمام مشتریانی که ثبت نام محصولات گروه سایپا در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو را انجام داده اند باید بر اساس بخشنامه اعلامی در مدت زمان ۳ روز از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام خود اقدام می‌کردند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: با توجه به ازدحامی که در روز آخر ایجاد شد تعدادی از مشتریان امکان واریز وجه و ثبت نام نهایی برایشان مهیا نشد که این مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

خودروسازی سایپا با خودروهای شاهین و همچنین خانواده کوییک در اولین دور از طرح پیش فروش گسترده صمت شرکت کردند. این خودروساز توانست حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر تقاضا را به سمت خود جلب کند. خودروساز ساکن کیلوکتر ۱۵ جاده مخصوص اعلام کرده است تمام متقاضیانی ککه برای خردی محصولات این خودروساز نام نویسی کردند این امکان را دارند طی سه ماه خودروی درخواستی خود را تحویل گیرند./دنیای اقتصاد

خودرو
شناسه : 347519
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا