منتظر دومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ باشید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری و بسترسازی برای جذب دانشجومعلم از طریق دانشگاه‌های مادر کشور خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه اجلاس مدیران و رؤسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی در سطح کشور هستیم و به زودی آزمون استخدامی دیگری برای جذب معلمان متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار خواهد شد که در این آزمون نیز ۲۸ هزار معلم جذب خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جذب ۲۵ هزار دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، باید افرادی را جذب کنیم که ویژگی‌های معلمی، صلاحیت و شاخصه‌های تخصصی را داشته باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب معلم از طریق شیوه دو مدرکی یکی دیگر از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی است و بر این اساس دانشجویان مستعد، در دانشگاه‌های مادر شروع به تحصیل می‌کنند و بعد از گذراندن ۲ سال دروس تخصصی و طی کردن فرآیندهای صلاحیت سنجی و رغبت سنجی از سال سوم وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 348532
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. با سلام، چرا اول تکلیف نیروهای غیررسمی رو مشخص نمی کنند؟ ما مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی بعد از ۱۰سال کارمجانی هنوزبلاتکلیفیم خیلی هامون رشته مرتبط هستیم وخیلی ها چهل سال رو رد کردیم خدا رو خوش نمیاد والا، تو نهضت هم برای فعال شدن تعداد بچه رو از شرط سنی کم کردین و حق مجرداروضایع کردین شاید کسی بچه نداره یا مجرده؟ چرا بخاطر مجرد بودن سوابق ما نادیده گرفته شده؟؟!!! امیدوارم در جذب مربیان پیش دبستانی این کارو با زندگی و اینده ی ما نکنید و زحماتامونو به باد ندین

  2. خوبه راه پول جمع کردن رو یاد گرفتین!!!! اموزش و پرورش اینهمه نیروی غیررسمی داره که خیلی هاشون ده سال مجانی کارکردند و خیلی ها رشته ی مرتبط هستن،خیلی ها چهل سال رورد کردن و حق شرکت درازمونم ندارن چون برا کسر سنی سابقه ی بیمه ی تمام وقت رومطرح کردین که خیلی از این نیروها نیمه وقت محسوب میشن، بعدشم بعد ده یازده سال این نیروها امنحانشونو پس دادن، وقتی یه شهری دویست نفر نیروهای غیررسمی اونم فقط دریک بخش داره جذب ده پونزده نفر چه دردی ازشون دوا میکنه؟!!!!!!!!!

  3. خدایی بااین استخدام جدید فقط ظلم در حق دانش آموزونسل آینده هست،وچند سال بعدش هم آموز ش و پرورش با نیروهای پیر و فرتوت که توانایی کار را ندارند مواجه میشه ومعظلی هست براش ،معلمی که در سن چهل یا پنجاه سالگی استخدام میشه توانایی سر و کله زدن با بچه ابتدایی رو داره که حالت پدر بزرگ و مادر بزرگش رو داره،باید نیروی جوان وسرحال وکاری جایگزین بشه،معلوم نیست چه فکری می کنند،الان معلم ۴۴سالکی بازنشسته میشه،بعد طرف الان تو این سن استخدام میشه ،همونایی که سر کارند و نزدیک بازنشستگی هست دعوت به کار براشون بزنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا