متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در سامانه یکپارچه به زودی خودروی خود را تحویل می‌گیرند

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است:

”در پی افزایش ۸۰ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تولید بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو و همچنین استقبال مشتریان از تحویل حضوری، گروه صنعتی ایران‌خودرو درنظر دارد در هفته پیش‌رو  ۲۵ هزار دستگاه دیگر از تعهدات خود به مشتریان را ایفا کند که در مجموع با احتساب ۲۵ هزار دستگاه هفته‌ای که گذشت، ظرف دو هفته ابتدایی اردیبهشت ماه، ۵۰ هزار دستگاه از محصولات این خودروساز وارد بازار می‌شود. 

در هفته آینده تحویل خودروهای فروش رفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  نیز آغاز خواهد شد؛ افزایش عرضه توسط ایران‌خودرو  در روزهای اخیر حکایت از ایجاد روند کاهشی در قیمت‌های بازار خودرو دارد.

در همین حال، با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل‌ونقل کشور، این شرکت به مشتریان پیشنهاد می‌کند خودروها را به صورت حضوری دریافت کنند تا روند عرضه به بازار سرعت بیشتری بگیرد. امکان تحویل حضوری خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سراسر کشور فراهم شده و مشتریانی که تمایلی به تحویل حضوری دارند می‌توانند پس از دریافت پیامک، پاسخ مثبت خود برای تحویل حضوری را از طریق همان سرشماره اعلام کنند و مشمول دریافت هدیه یک میلیون تومانی هزینه سفر شوند.”

افزایش سرعت تحویل خودروها در گروه سایپا

طبق اعلام گروه دیگر خودروساز بزرگ کشور (سایپا) نیز، حسین کاظمی طرقی-معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا- با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک‌گذاری شده است، اظهار کرد: در هفته پیش‌رو نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه‌ریزی شده است. با افزایش تیراژ تولید محصولات در گروه سایپا، با همراهی و همکاری پلیس راهور فراجا تخصیص و تحویل خودرو به مشتریان سرعت گرفته است.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت ۲۱ هزار خودرو تحویل مشتریان شد و به دلیل کمبود ناوگان حمل خودرو امکان ارسال ۴٠٠٠ خودرو به نمایندگی‌ها فراهم نشد.

کاظمی طرقی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ناوگان حمل خودرو به شهرستانها مشتریانی که خودرو آن‌ها تخصیص و پلاک‌گذاری شده است، میتوانند با مراجعه به نمایندگی‌ها یا سایت اینترنتی، درخواست تحویل حضوری خودرو خود را ثبت تا با هماهنگی نسبت به مراجعه و تحویل خودرو از گروه سایپا اقدام کنند. در صورت تحویل حضوری، مشتریان از دو هفته بیمه بدنه رایگان و همچنین دریافت هزینه سفر به میزان هزینه حمل خودرو بهره‌مند خواهند شد.

خودرو
شناسه : 348612
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. سلام من در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم پیام اومده که شما پلاک فعال دارید
    سال ۸۳پرایدی به پلاک۲۴_۲۷۴ن۱۱ داشتم سال ۹۳ آن را در دفترخانه به صورت قطعی به شرط اسقاط نام به نام کردم حالا متوجه شدم که پلاک فعال جدیدی ۲۴_۲۸۵ن۱۱ با شماره موتور و شماره شاسی ماشین اسقاط شده به نام من صادر شده از راهنمایی رانندگی پیگیری کردم میگن این پلاک وجود خارجی ندارد بیمه هم نشده است یا پلاک به اسم دو نفر صادر شده به هر حال تخلفی صورت گرفته و مدارک هویتی شما جعل شده و مورد استفاده قرار گرفته به دادگاه رفته علیه راهنمایی رانندگی شکایت نمودم که تا الان هیچ نتیجه ای نگرفتم حالا چگونه پلاک را غیرفعال کنم ثبت نام من چه میشود ماشین بهم‌میدن یا نه لطفا پیگیری کنید علیرضا عزتیان شوشتری

  2. آقا چرا خبر کذب نشر میدین سایپا کوئیک آر با موعد تحویل برج ۱۰ پارسال منو که فاکتور شده پولشم کامل دادم هنوز نداده تازه هفته پیش رفتم ۶میلیون دیگه ازم گرفتن گفتم تا یک ماه کاری دیگه تمام مدارکم خواستین ارسال کنم ببینین پس غلط کرد اون مسئولی که میگه سایپا همه رو طبق روز تحویل داده.
    و من ا… توفیق

  3. باسلام. با توجه به اعلام ومحبت جناب اقای وزیر.صنعت جناب مدیریت عامل ایران خودرو ومدیران پشتیبانی مبنی براینکه اشخاصی که در طرح سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام و برا سال اینده درلیست قرار گرفته اند میتواند ازپنجم اردیبهشت نسبت به لغو سفارش و خودرو خود به هایما تارا رانا اریسان تغییر بدهند اما متاسفانه باتوجه به اینکه وزیر محترم ومدیرعامل ایران خودرو فرموده بودند ما از انصراف طرح خودداری وبسیاربسیار بعداز مدتها از این خبر لذت بردیم وگفتیم حتما دوستان وزارت سمت نمیگذارندوحتما با برنامه کار پیش میبرند مثل من که در هنگام ثبت نام اشتباها نام خودرو دلخواه خودرا ثبت نکرده بودم با سخنرانی وزیر محترم امیدوار شدم. اما اما متاسفانه با قول ووعده وزیر این اتفاق نیفتاد پس از لغو سفارش خودرو متوجه شدم که اصلا علیرغم اینکه هم وزیر هم مدیرعامل هم جناب قالیباف وهمینطوراقای تقدسی. متاسفانه خودرو هایما درلیست قرار نشد. واین اتفاق بسیار بسیار بد بود برای دولت که شعارش صداقت قانونمندیست انشاالله انتظار داریم وامیدواریم درساعات باقیمانده که کمتر از بیست ساعت میباشد خودرو هایما درلیست قرار بگیرد

  4. ریشه هرچی آدم کلاش و دروغ گو خشک بشه
    صنعت خودروسازی رو از انحصار در بیارید و بسپرید به خصوصی تا دنیارو ی تکونی بدن شما که فقط جیب خودتون رو تکون میدید

    1. ای خدالعنت کنه آدم دروغ گورواقایون دولت مداراقای قالیباف آقای ریس ایران خودرو به خدا به خدابلندنیستم کجابرم ازدست شماشکایت کنم مگر شما نه بودین گفتین همه درسال ۱۴۰۲ماشین میگیرین به خدامن داروزدگیم فروختم طلای های مادروموفروختم که یک لگن از ایران خودروبخرم برم تامشهد بعدنوبت من افتاده دوسال بعدتادوسال بعدپول من بی عرضش می شه شما دوباره ماشین بردین بالاحالاتاسال بعدبه چند میلیون برسه به خداقسم من کارگرم ازکجابیارم توی شکم شمابریزم به خداازشمانمیگزم فکری براونای که سال بعدهستن بردارین ازخدابی خبرا

  5. مانده ناوگان حمل و نقل روهم مقصرکنید!!زنگ به مشتری بزنید تا خود مشتری بیاد ازکارخونه تحویل بگیره!
    اصلا بنیادخودروسازی خیلی کج است!!در کجای دنیا ،،،روش های تولید و فروش شما که دارید،،،وجود داره؟؟
    خودرویی که در کشور همسایه به فروش میرسه ،یک چهارم قیمت شماست که به مردم قالب می کنید !
    البته مردم هم تشنه اند،شما هم خوب
    سیرابشان می کنید !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا