هر دقیقه ۲۵۰ نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام می کنند

­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از صدا و سیما، مهدی تقدسی افزود: تاکنون ۳۰۰ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند. گفت: به دلیل اینکه اولویت انتخاب، پنج خودرو شده است در نتیجه فرد، زمان بیشتری را در سامانه می‌ماند به همین دلیل انتخاب پنج اولویت زمان بر است؛ در نخستین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو، یک انتخاب انجام می‌شد و کندی به مراتب کمتر بود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند؛ با توجه به اینکه ثبت نام تا ۱۰ خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل ثبت نام نباشند.

وی گفت: یک بار اولویت به هر کد ملی داده می‌شود، بر اساس اولویتی که متقاضی دریافت کرده انتخاب خودرو انجام می‌شود.

تقدسی با بیان اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه برخی بانک‌ها اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را ارسال نکرده‌اند در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: همه بانک‌ها اطلاعات را ارسال کرده و متقاضیان می‌توانند فرایند خودرو را تکمیل کنند.

منبع: مهر

خودرو
شناسه : 352785
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. خلایق هر چه لایق بی‌کیفیت تربن ماشین های جهان تحویل میگیری اونم یک سال بعد بعد اینقدر شور خریدن میزنید .اصلا هیجا دنیا اینطور چیزی نیست فقط شش ماه نخرید ثبت نام نکنید .

  2. سلام من طرح اول یکپارچه زمستان ۴۰۳ بودم انصراف از طرح زدم چون در سامانه گفته بودند که جهت شرکت در این مرحله باید انصراف بدهیم . انصراف دادم.و الان برای این طرح میخوام انتخاب کنم زده شما از طرح انصراف دادید. خیلی تلاش می کنم میگه حساب وکالتی یافت نشد. در حالی که ۱۰۰ ملیون بلوکه شده . الان چیکار کنیم.؟ لطفا پیگیری کنید.

  3. سلام
    قیمت های کارخانه ای بسیاری از خودروها اشتباه درج شده است و در نتیجه تحلیل ها یتان در مورد بازده و سوددهی کاملا غلط است. قیمت آریزو ۵توربو ۷۳۵ م و فردا T8 و .‌.. اشتباه هست.. در اینجا برای همه خودروها یا باید قیمت شورای رقابت ملاک قرار میگرفت یا قیمت اعلامی خودروساز(کارخانه).!

  4. دقیقا همین طوره قیمت ها رو اشتباه زدید و متاسفانه من با جدول اشتباه شما ثبت نام کردم وسهمیه مادرانم هدر رفت در حالی که قیمت تیگو ۸ رو ۲۶۰۰ زدید ولی در واقع ۱۴۸۳ دقیقا نصف قیمت بازار کاش یکم برای مخاطبتون ارزش قائل بودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا