با گذشت چهار روز از آغاز مرحله دوم؛

سامانه یکپارچه خودرو میلیونی شد

هر دقیقه ۲۵۰ نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام می‌کنند. به نظر می‌رسد برخلاف مرحله اول تعداد ثبت نام کنندگان به حدود ۲ میلیون نفر برسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو از چهارشنبه ۳ خرداد آغاز شده است. متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه فرصت دارند نسبت به انتخاب در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

آنگونه که مدیر سامانه یکپارچه بیان کرده در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب می‌شوند. تا به امروز که چهار روز از مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌گذرد، حدود ۸۹۵هزار نفر توانستند در ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.

چه کسانی می‌توانند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟

بر اساس اعلام وزارت صمت فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شده است، می‌توانند در این مرحله انتخاب کنند.

نکته مهم این است که زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه به نشانی esalecar.ir تاثیری در اولویت متقاضیان ندارد.

مشکل سامانه یکپارچه خودرو حل نشد؟

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در این رابطه معتقد است: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند.

 با توجه به اینکه ثبت نام تا ۱۰ خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل ثبت نام نباشند.

هر دقیقه ۲۵۰ نفر ثبت نام می‌کنند

وی تاکید کرد که در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند. به دلیل اینکه اولویت انتخاب، پنج خودرو شده است، در نتیجه فرد، زمان بیشتری را در سامانه می‌ماند.

 به همین دلیل انتخاب پنج اولویت زمان بر است. در نخستین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو، یک انتخاب انجام می‌شد و کندی به مراتب کمتر بود.

تاکنون ۸۹۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه خودرو ۵ اولویت خود را انتخاب کنند. البته یک بار اولویت به هر کد ملی داده می‌شود. براساس اولویتی که متقاضی دریافت کرده انتخاب خودرو انجام می‌شود.

بنابراین با توجه به گفته های مدیر سامانه یکپارچه فروش به نظر می‌رسد در این مرحله شاهد ثبت نام حدود ۲ میلیون نفر باشیم. این درحالی است که در مرحله اول که اواخر سال گذشته برگزار شد،‌حدود ۹۳۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 352982
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. چرا به داد ما نمی‌رسید ما از طرح اول سامانه انصراف داده یم در تاریخ مقرر و مجدداً حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مسدود کرده اما هنوز نمی تونیم ثبت نام کنیم خواهشمندم پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا