پای شورای شهر هم به قیمت کرایه اسنپ و تپسی باز شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی را برای رفع معضل ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه داده است، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات برای اصلاح اعلام شد که یکی از اقدامات این طرح پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم پیمایش به دیگر خودروها بود.

وی با اعلام اینکه گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، گفت: تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌. امروز نیز قرعه کشی می‌کنند و حداقل یک میلیون خودرور اضافه می‌شود، بدون اینکه خودروهای فرسوده از رده خارج شوند.

چمران درباره واردات اتوبوس گفت: روز یکشنبه گزارشی از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات عملیاتی این معاونت ارائه خواهد شد.

نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی

وی با تاکید بر اینکه اگر ساختمان‌های اعلام شده ایمن باشند که بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که ساختمان‌های ناایمن نیز برای ایمن سازی اقدام کنند؛ پارکینگی که دیروز کلنگ‌زنی شده سازه جدایی از بیمارستان است و ارتباطی با بیمارستان ندارد. این پارکینگ متعلق به بیمارستان شریعتی است که به صورت مشارکتی با شهرداری ساخته می‌شود و یک یا دو بیمارستان دیگر نیز در برنامه وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی گفت: بخش‌های دیگری برای تاکسی‌های اینترنتی نرخ گذاری می‌کنند که باید فکری در این خصوص شود و به وزارت کشور اعلام شود که شورا اعمال نظر داشته باشد؛ چراکه قطعاً به سود مردم خواهد بود.

منبع: مهر

مسکن
شناسه : 353177
لینک کوتاه :

۱۰ دیدگاه

  1. چمران حرف بیخود زیاد میزنه.یکی نیست بگه بییا خودت پشت فرمون تو این هوای سوزان با این چندر غاز کرایه ها ببینم میتونی دوام بیاری و زندگیتو بچرخونی بعدا حرف مفت بزن.

  2. خجالت بکشین ۸ ساعت توی اسنپ کارکنی پول تعمیر ماشین درنمیاد افزایش نرخ کشک چی پشم چی برادر من نرخها اینقدر پایینه اگه به خاطر بیکاری نبود هیچ وقت تو اسنپ کارنمیکردیم

  3. مگه منی که پول ندارم برم کیش و قشم از هزینه اش مینالم تاکسی اینترنتی هم همین جوره کسی رو مجبور نمیکنن سوار تاکسی اینترنتی بشن مگه به تاکسیهای اینترنتی امکانات میدن که توقع دارن در ساعاتی که کرایها ۱۲یا ۱۳ هزاره کسی دلسوزی میکنه برای راننده با این هزینهای سنگین اقای چمران هم بهتره یه فکری به حقوقهای چند صد میلیونی شورای شهریها و شهداری چیها بکنه نه به فکر چندر غاز کرایه رانندهای بدبخت باهزینهای میلیونی ماشینهایشان لنت ۷۰۰هزار روغن ۱ میلیون دیسک و صحفه ۵ میلیون لاستیک جفتی ۴/۵ میلیون سرویس کولر ۱/۵ میلیون چی میمونه برای راننده چس تومن تازه با گرانی مرغ و گوشت و لبنیات ووووووو بهتر نیست آقای چمران با اون مغز پوسیده اش استعفا بده سکان رو بده به یه جوان با سواد سالم تا بهتر فکر کنه

  4. دوستان سلام وآقای چمران ،من اسنپ کارمی کنم از ساعت ۶صبح تا۹و۱۰شب بازم بیمه ولاستیک ماشینمو قسطی می خرم اگه هرکدوم ازمسولان مملکت نصف من وقت میداشتن الان وصعمون این نبود

  5. جالبه بخدا، کسانی تعیین تکلیف میکنن که اصلا تجربه ای از موضوع ندارند. آخه چمران چه میدونه سختی رانندگی با تاکسی تلفنی چیه. صبحانه. نهار و شام و شغل لاکچری، اینا چی کار کردن که مردم رو درک کنن، «از فضل پدر تو را چه حاصل.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا