شایعه در شهر؛

قیمت بنزین با تغییر سهمیه کارت سوخت، تغییر می‌کند

کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۵۰ لیتر را می‌توان به عنوان تغییر احتمالی قیمت بنزین تلقی کرد. این خبری است که از دیروز در رسانه ها مطرح شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از دیروز خبری مبنی بر تغییر سهمیه بنزین در رسانه‌ها دست به دست شده است. در این خبر آمده بود که سهمیه بنزین ۱۵۰۰ همانند ماه‌های گذشته برابر با ۶۰ لیتر است. اما سهمیه آزاد ۱۵۰ لیتر تعیین شده‌است. موضوعی که دوباره این ذهنیت را ایجاد کرد که دولت یک قدم دیگر به تغییر قیمت بنزین و یا حداقل تغییر سهمیه‌بندی بنزین نزدیک شده است.


با این وجود سخنگوی صنف جایگاه داران تغییر در سهمیه بنزین را رد کرد. رضا نواز گفت: بیش از یک‌سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی، ۱۵۰ لیتر است. هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشته‌ایم.

نواز افزود: از دیروز تا الان هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و در تمام کشور سهمیه دولتی کارت سوخت ۶۰ لیتر، سهمیه آزاد ۱۵۰ لیتر بوده است. اگر فردی بیش از این مصرف کند می‌تواند از کارت سوخت جایگاه استفاده کند. قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده است و ۱۵۰ لیتر سهمیه آزاد بیشتر از چند ماه بوده و خبر جدیدی اتفاق نیفتاده است.

نواز در واکنش به ارائه نکردن کارت سوخت توسط برخی از جایگاه‌ها گفت: هر سکوی بنزین ۸۰۰۰ لیتر روزانه سهمیه دارد. برخی از جایگاه‌ها این سهمیه را در طول روز تمام می‌کنند و دلیل اینکه برخی از جایگاه‌های سوخت می‌گویند کارت نداریم همین موضوع است.

اخبار برگزیدهنفت و پتروشیمی
شناسه : 353424
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا