ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو تمدید می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت صمت باید هرچه سریعتر ایرادات مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها را برطرف کند و فرصت انتخاب خودرو را تمدید کرده و افزایش دهد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روح اله عباس پور درباره ایرادات مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، گفت: در این مرحله ثبت‌نام خودرو، مردم دچار سردرگمی‌های بسیار شده‌اند؛ به طور مثال از آنجا که در مرحله نخست عرضه یکپارچه، موعد تحویل خودرو به افراد از زمان مورد انتظار فاصله بسیاری داشت و عده‌ای از ادامه روند ثبت‌نام انصراف دادند، مقرر شد این افراد بتوانند در مرحله بعدی یعنی مرحله دوم عرضه یکپارچه شرکت کنند اما اکنون سیستم اجازه ثبت‌نام به این افراد نمی‌دهد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که مردم در مرحله دوم عرضه خودرو با آن روبه رو هستند، مربوط به قیمت خودروها است زیرا قیمت برخی خودروها در سامانه مشخص نیست این درحالی است که خودروسازان باید در معاملات خود شفاف عمل کنند و قیمت خودرو هنگام خرید مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: خریدار باید بداند که خودرو را با چه قیمتی خریداری می‌کند زیرا در غیر این صورت ممکن است قیمت خودرو با بودجه شخص همخوانی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: بارها نیز پیش از این به این نکته اشاره کردم که شرط واریز بخشی از قیمت خودرو برای ایجاد حساب وکالتی و شرکت در طرح فروش یکپارچه خودرو نادرست است زیرا با این شرط فرصت از افرادی که توان مالی بالایی ندارند، گرفته می‌شود و در واقع خودرو دوباره نصیب دلالان خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: وزارت صمت باید هرچه سریعتر ایرادات مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها را برطرف کند و فرصت انتخاب خودرو را تمدید کرده و افزایش دهد.

خانه ملت

خودرو
شناسه : 353738
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. سلام؛ لطفا اگه دسترسی دارید بهشون بگید چرا دکمه انصراف غیرفعال بود و چرا اونایی که قبلا انصراف داده بودن دیگه نتوستن این مرحله بنویسن با این سامانه و طرح پر از ایرادشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا