قیمت جهانی طلا ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ؛

منتظر ورود قیمت طلا به کانال ۲۰۰۰ دلار باشید

قیمت طلا امروز با حمایت از کاهش ارزش دلار افزایش یافت، اگرچه قیمت طلا نزدیک به پایین‌ترین سطح جلسه قبل بود زیرا سرمایه‌گذاران پس از اینکه بانک کانادا نرخ‌های خود را به بالاترین حد در ۲۲ سال گذشته رساند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بهای هر اونس طلا پس از افت یک درصدی در جلسه قبل تا ساعت ۷ و ۲۱ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۶.۴ درصد افزایش به ۱۹۴۶دلار رسید و قیمت طلا در آمریکا نیز با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۹۴۷ دلار رسید.

آجی کیدیا، مدیر شرکت Kedia Commodities در بمبئی گفت: طلا از انتظارات مربوط به نرخ فدرال رزرو در هفته آینده حمایت می‌کند و قیمت‌ها در محدوده ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۵ دلار باقی مانده است و ممکن است پس از اعلام تصمیم بانک مرکزی ایالات‌متحده از محدوده بالایی عبور کند.

طبق نظرسنجی رویترز، فدرال رزرو برای اولین‌بار در بیش از یک سال گذشته در جلسه ۱۳ تا ۱۴ ژوئن خود نرخ بهره را افزایش نخواهد داد.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده گفت که اقتصاد ایالات‌متحده در میان هزینه‌های مصرف‌کننده قوی است اما او انتظار دارد که در دو سال آینده پیشرفت در کاهش تورم ادامه یابد.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳.۵۳ دلار رسید، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۰۲۰ دلار و ۱۳ سنت و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۳۹۴ دلار و ۹۱ سنت رسید.

ایسنا

طلا و ارز
شناسه : 355016
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا