دفاتر پلیس + ۱۰ تا ساعت چند باز هستند؟

در راستای اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه انرژی، ساعت فعالیت دفاتر پلیس + ۱۰ و خدمات الکترونیک انتظامی تا ۱۵ شهریور اعلام شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، دفاتر پلیس + ۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.

ساعت کاری دفاتر پلیس + ۱۰

دفاتر پلیس + ۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵  باز هستند. همچنین در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.

دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سایر شهرستان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.

آخرین تغییر ساعات اداری

بر اساس آخرین اصلاحیه تغییراتی در مصوبه تعیین ساعات کاری ادارات اعمال شده است. بر این اساس ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی از نیمه خرداد ماه تا نیمه شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

در متن نهایی بند (۴) تصویبنامه “پیشین” هیئت وزیران آمده بود که به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از پانزدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه هر سال، از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش نمایند. دستگاه‌های مشمول برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند. حالا ساعت کاری در اصلاحیه جدید از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 355030
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا