در صورت تصویب در صحن علنی مجلس؛

تعطیلی شنبه و جمعه نهایی می شود

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت این کمیسیون با تعطیلی شنبه ها خبر داد. در صورت این طرح شنبه و جمعه روزهای تعطیل هفته خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عضو هیات رئیسه مجلس از موافقت اعضای کمیسیون اجتماعی با تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ‌ها خبر داد.

محسن پیرهادی اظهار داشت: عصر امروز (دوشنبه ۲۲ خرداد ماه) طرح اصلاح تعطیلات پایان هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی و تصویب شد.

بنده به عنوان یکی از طراحان مسئله تطبیق و تنظیم تعطیلات پایان هفته، در کمیسیون اجتماعی حضور یافتم. با تشریح طرح تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه‌ ها، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس را در جریان جزئیات طرح قرار دادم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ساماندهی تعطیلات پایان هفته موجب تنظیم بیشتر با بازارهای جهانی و منطقه‌ای می‌شود. همچنین جلوگیری از فرصت‌سوزی تجاری و خسران کشور در این حوزه را به همراه خواهد داشت.

تعطیلی شنبه ها و جمعه ها رسمی می‌شود

در پایان جلسه، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به این شکل به طرح مذکور رأی دادند که روزهای کاری در هفته از یکشنبه تا پنجشنبه خواهد بود. اولین گام رسمی مجلس در جهت ساماندهی تعطیلات برداشته شد.

پیرهادی تاکید کرد: پس از این، طرح مذکور منتظر رأی عموم نمایندگان در صحن مجلس خواهد بود.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 355817
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. اگه شنبه ها یا یکشنبه ها تعطیل بشه، اون وقت چهار روز تعطیل میشه، چون مردم عادت دارن پنجشنبه و جمعه تعطیل باشن، یعنی تغییر عادت مردم و تغییر فرهنگ مردم بسیار مشکله، و تمام مدارس ، دانشگاه ها و ادارات با مشکل مواجه می شن و کشور لز نظر کارایی با رکود و عقب گرد مواجه میشه. لطفا فرهنگ، تولید، آموزش و پیشرفت کشور را فدای واردات و صادرات نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا