براساس اعلام وزارت صمت؛

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه چه زمانی اعلام می‌شود؟

براساس اعلام وزارت صمت، فردا نتایج قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه اعلام خواهد شد.

 

به گزارش جهان صنعت نیوز، مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیانی که تا دهم خردادماه اولویت خودرویی خود را در مرحله دوم فروش یکپارچه انتخاب کرده‌اند بررسی شده و قرعه کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی نیز انجام شده است.

بر همین اساس با توجه به انجام قرعه‌کشی نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات در سامانه یک پارچه فردا ۲۴ خردادماه اعلام خواهد شد.

طبق اعلام قبلی، فردا نتایج اولویت‌بندی اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به رفع مسدودی ۱۰۰ میلیون تومان خود در حساب‌های وکالتی اقدام کنند.

البته تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو پیش از این گفته بود: تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است.

بنا بر اعلام وی در محصولات داخلی عدم واریز از سوی متقاضیان ۲۰ درصد و در خودروهای مونتاژی بیش از ۵۰ درصد بوده است./ تسنیم

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 355972
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

  1. مردم پول ندارن خاستن خودروشونه بفروشن یه ماشین بهتر بگیرن که متاسفانه اومدن قیمت کارخونه خودشون رو بردن بالا .تو بازار آوردن پایین .مالیات بر سرمایه هم گذاشتن این کجای عدالته مسئولین به فکر مردم نیستن

  2. چرا اینقدر دروغ میگویید
    همه رو زدن عدم تخصیص
    شماها همتون دستتون تویه کاسه است
    مردم هم ساده ان که حرفای دروغگوهایی مثل شمارو باور میکنن
    اما دادن ۳ درصد خورده عدم تخصیص اما هرکی که ثبت نام کرده خورده عدم تخصیص
    واقعا ننگ بر این دولت و وزیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا