زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

رئیس سازمان سنجش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و انتشار دفترچه این آزمون توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید تبدیل به نمره تراز شود. برای اعلام نمره تراز و رتبه بندی نیازمند ضریب کشوری هستیم. چرا که مناطق مختلف کشور ضریب متفاوتی بر اساس شرایط مختلف دارند. این ضرایب از وزارت کشور به ما منتقل می‌شود.

رئیس سازمان سنجش افزود: ضرایب منطقه‌‎ای هر سال به سازمان سنجش منتقل می‌شود. ولی امسال با تأخیر همراه بود.

پورعباس ادامه داد: این ضرایب با تأخیر هفته گذشته به ما رسید. در حالی که هر ساله این ضرایب در ابتدای سال به سازمان منتقل می‌شد.

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وی اضافه کرد: رتبه‌بندی و مشخص کردن تراز داوطلبان در حال انجام است.

چنانچه مراحل رتبه بندی و تراز داوطلبان مشخص شود، نتایج نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به این وزارتخانه و سازمان اداری و استخدامی برای کنترل نهایی تحویل خواهدش شد. نهایتاً اعلام نتایج انجام خواهد شد.

وی این شایعه را رد کرد که نتایج آزمون آموزگاری به این دلیل اعلام نمی‌شود که داوطلبان از نتایج آن با خبر نشوند و دفترچه آزمون دبیری را نیز تهیه کنند. گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش تا قبل از توزیع دفترچه دبیری منتشر می‌شود.

پورعباس تصریح کرد: به احتمال خیلی زیاد در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد، نتایج آزمون آموزگاری تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد.

دفترچه آزمون دبیری چه زمانی منتشر می‌شود؟

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز جلسه‌‎ای داشتیم. هماهنگی‌ها برای اعلام روز امتحان، دوره ثبت نام و دفترچه مشاغل ظرف ۲ روز آینده با تمام جزئیات اعلام می‌‎شود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 356023
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا