با تاخیر چند ساعته؛

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو بالاخره اعلام شد

در حالی قرار بود نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو ساعت ۱۴ اعلام شود، بالاخره بعد از چند ساعت تاخیر بر روی این سامانه قرار گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با توجه به اطلاعیه قبلی وزارت صمت، قرار بود نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز ۲۴ خرداد ساعت ۱۴ اعلام شود.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو روز گذشته گفته بود که نتایج نوبت ‌دهی دور دوم عرضه یکپارچه خودرو، ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در سامانه اعلام می‌شود.

قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو

‌تقدسی بیان کرده بود: در هفته جاری با حضور نهادهای نظارتی، قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو انجام شد. براساس اعلام قبلی بعد از اعلام نتایج ، بانک‌ها مکلفند پول‌های بلوکه شده متقاضیان خرید خودرو را آزاد کنند.

اما با وجود اعلام قبلی سایت، نتایج در ساعت ۱۴ منتشر نشد.

پس از آن زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه به ساعت ۱۶ موکول شد. با این وجود بازهم در این ساعت خبری از اعلام نتایج بود.

در این زمان دوباره گفته شد تا ساعاتی دیگر نتایج نوبت دهی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو اعلام می شود.

مرحله دوم فروش خودرو به سبک نوبت دهی

فرآیند دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت دهی از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد. به‌طوری که متقاضیان خرید خودرو از طریق این سامانه در فاصله زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت فرصت داشتند تا نسبت به افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت نزد بانک ها اقدام کنند.

بعد از این مرحله و پایش اطلاعات مشتریان، متقاضیان که شرایط لازم را داشتند می‌توانستند  در بازه زمانی ۳ تا ۱۰ خرداد نسبت به انتخاب خودرو در سامانه اقدام کنند.

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو مشخص شد

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو، از طریق سامانه یکپارچه به آدرس https://esalecar.ir/ قابل مشاهده است.

افرد با وارد شدن به حساب کاربری خود می‌توانند از نتایج مطع شود. به گونه ای که از میان الویت‌های انتخابی آن‌ها، یک اولویت که زمان تحویل نزدیک تری دارد انتخاب می‌شود. اولویت‌های دیگر نیز به طور اتوماتیک حذف می‌شود.

در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو چند نفر ثبت نام کردند؟

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در چند روز ابتدایی مرحله دوم، آمار افرادی که وارد سامانه شده و خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند را اعلام می‌کرد. با این حال، مهدی تقدسی در نیمه راه تصمیم گرفت که دیگر آماری در مورد تعداد خریداران اعلام نکند تا این اطلاعات محرمانه بمانند.

آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد که یک میلیون نفر در مرحله دوم فروش خودرویی صمت حضور داشته‌اند. این آمار مربوط به روز ۶ خرداد است و هنوز چهار روز تا پایان مهلت تعیین شدده باقی مانده بود. قطعاً این عدد افزایش یافته است.

‌قابل ذکر است که در دوره اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه بیش از ۹۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو ثبت نام کردند.

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 356210
لینک کوتاه :

۱۳ دیدگاه

  1. سلام
    دروغ پشت دروغ رانت پشت رانت بنده جزو اون سه درصد هستم که هیچ یک از پنج اولویتم که از ۴ خودرو ساز بود قبول نشد واقعا براتون متاسفم فقط دارید خون مردم رو تو شیشه میکنید حالا فردا پس فردا گندش در میاد ولی دارید تیشه به ریشه اون آدمایی میزنید که کارشون رو تو این مملکت درست انجام میدن ظلم هیچ موقع پایدار نبوده و نیست فقط می‌دونم مردم بزرگن این شمایید که خیلی حقیرید.

    1. دقیقاً از اول قرعه کشی ها به اسم دوتا از اعضای خانواده شرکت کردیم یعنی صد و هشتاد مرتبه مرحله اول طرح جدید افتادم زمستان ۱۴۰۳ در این مرحله باوجود اینکه گفتن همه امسال میگیرن و پنجاه درصد انصراف زدن شاهین افتاد پاییز ۴۰۳ بقیه اولویتها نوشته عدم تخصیص شکی در نا خلف بودن همه مسئولین نیست

  2. درب این خودروسازان بسته بشه خیلی بهتره چهارسال پیش تیبا بیست و پنج میلیون بود الآن بیشترازده برابر شده باز هرروز افزایش قیمت داریم چون قیمت بازار رااتحادیه ها بیشتر از کارخانه کردند مردم تبلیغ شدند برای دلالی وسود بدون اینکه به مصرف کننده برسد برای جایگزین فرسوده هرروز یک تصمیم می‌گیرند یک روز وام می‌دهند یک روز وام را حذف می‌کنند قیمت خودروراافزایش می‌دهند تا مردم ازجایگزین کردن خودرو منصرف شود واقعاً جایه تاسفه که چندسال است روزبه روز بدتر می‌شود بدون اینکه رسیدگی شود

  3. برای من هم زده تخصیص داده نشد ۵اولویت مونتاژی چینی انتخاب کرده بودم…. ازبرج ۹پارسال که پولهام رانقد کردم والان ارزشش به یک پنجم کاهش یافته درهیچ قرعه کشی خودرو بورس خودرو ویکپارچه برنده نشده ام ماشین هم ندارم
    چرا؟؟ مگه میشه؟؟ سرکارهستیم؟؟!!

  4. من گواهینامه ام در حال تمدید است باکد شناسایی۴۰۱۲۶ ولی برای به‌دلیل گواهی عدم احراز زده شده لطفا رسیدگی شود،من خیلی نا امید شدم،چرا تلاش کردم برای این که ماشین دار شوم

  5. سلام
    من هم عدم احراز برام اومده در حالی که همه چیز درسته
    مگه ۲۴ماه برای مونتاژیها و۴۸ماه برای ایران خودرو و سایپا نبود زنگ زدم وزارت صمت بهم گفتند با تهران پشتیبانی تما بگیر زنگ زدم بعد چهل وهشت دقیقه که پشت خط نگه ام داشت بهم چرت وپرت گفت وقطع کرد فکر میکنند همه مثل خودشون بیسوادند ونادان
    اینهم احترام به مشتری نه واقعا میدونست داره چی میگه نه اقناعم کرد متاسفم فقط بینهایت متاسفم برای مسئولین این شرکتها و دست اندرکا ان حوزه خودرو سازی وخودم که اعتماد میکنم وصد میلیونم رو میزارم واینجوری جواب اعتمادم رو میگیرم
    کمی بزرگ شوید ومثل بزرگان رفتار کنید مردم نفهم نیستند …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا