سهام عدالت جاماندگان بازار کلاهبرداری را گرم کرد

هرچند به نظر می‌رسد موضوع واگذاری سهام عدالت به جاماندگان حداقل در کوتاه مدت میسر نباشد اما بازار کلاهبرداری را حسابی گرم کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امروز با نامه قالیباف به رئیس جمهور واگذاری سهام عدالت به جاماندگان با اما و اگرهای بسیاری همراه شد. آنگونه که به نظر می‌رسد حداقل به این زودی،‌ سهام عدالت به مشمولان واگذار نخواهد شد. با این وجود بازار کلاهبرداری‌ داغ شده است.

مهدی حاجی‌وند، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد. این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

در صورت قطعی شدن اختصاص سهام عدالت، به طور قطع اطلاع‌رسانی از طریق مبادی رسمی خبرگزاری‌ها صورت خواهد گرفت.

اولویت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان

اگر اولویتی برای ثبت‌ نام سهام عدالت جاماندگان وجود داشته باشد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند. سایر افراد در صدر ثبت نام قرار نمی‌گیرند.

این در حالی است که در پیام‌های ثبت ‌نام سهام عدالت جعلی اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت ‌نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

با کلیک بر روی لینک‌های جعلی و کلاهبرداری، امکان هک حساب بانکی و مشخصات سجلی افراد وجود دارد و هدف از این اقدامات نیز کلاهبرداری از حساب بانکی افراد است.

بورس
شناسه : 356217
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا