یارانه سه دهک پایین در صورت استفاده ازاین طرح ۲۰ درصد افزایش می یابد

مدیرکل تعاون، کردستان گفت: دولت برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی که هدف اصلی آن رفاه جامعه و مددجویان تحت پوشش است اهتمام جدی دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، فرزاد پیشکاری در نشست بررسی طرح کالابرگ الکترونیکی در شهر مرزی آرمرده، بانه با اشاره به اجرای فاز دوم این طرح  در سطح دهستان ها و روستاهای استان بود. اظهار کرد: اجرای این طرح در فاز دوم با هدف ارائه خدمت در دورترین مناطق روستایی است.

وی با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک گفت: بر اساس این طرح، یارانه سه دهک پایین درآمدی، به شرط استفاده از یارانه برای خرید کالا، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کردستان افزود: در این مرحله ۲۰۰ هزار نفر که تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی هستند. با استفاده از کارت‌های بانکی و اعتبار یارانه خود می‌توانند یک ماه زودتر کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر

پیشکاری گفت: ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و کارت جدیدی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی‌شود.

وی ادامه داد: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ نیز خرید بیش از ۷۰ درصد از یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

پیشکاری افزود: تمام کوشش دولت برای تأمین نیازهای مردم در تمام نقاط کشور است و کالابرگ الکترونیکی با عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی مصرفی در این راستا گام برمی‌دارد.

نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما»

وی اظهار داشت: در این مرحله بیشتر فروشگاه های عرضه نیازمندی های خوراکی و مصرفی مردم در سطح دهستان ها و روستاهای سطح استان به شبکه ملی اعتبار متصل شده است.

همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

منبع: ایرنا

اقتصاد کلان
شناسه : 356331
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. هیچ کس راضی به این کار شما نخواهد شد چون با ۴۰۰تومانم خودم میدونم یک روز نان بخرم یک روز برای بچه بستنی بخرم یا دکتر ببرم خورد خوراک برای ما درجه پنجم هم محسوب نمیشه اولویت ما چیزهایی هست که درمواقع اجبار نیاز داریم ۱۱سال نان شب نداریم کسی بداد ما نرسیده الان ۴۳سال که این یارانه دست شما بود چه کار کردید برای ملت که بعد این کاری کنید جیب ما را نزنید کارگر ساختمان هستم ماهی ۵روز کار نداریم افغانی مسلط شده به کارما برید آنها را درست کنید اگه واقعا فکر ملت هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا