واریز وجه کوییک اس سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

به گزارش جهان صنعت نیوز، متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها در اردیبهشت ماه سال جاری، سفارش درخواست خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند، و درخواست تحویل خودرو آن‌ها با اولویت پاییز سال ۱۴۰۲ تایید و از سوی گروه سایپا روز گذشته (چهارشنبه ٢۴ خرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

سایپا در اطلاعیه خود برای این دست مشتریان مذکوراعلام کرد. امکان واریز وجه و ثبت‌نام خودروی اشاره شده در این بخشنامه، امکان واریز وجه برای خودروی کوییکS، در قالب طرح پیش‌فروش برای تحویل در هفته چهارم آذر ماه امسال با مبلغ پیش پرداخت ۱۳۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، فراهم شده است.

منبع: تسنیم

خودرو
شناسه : 356338
لینک کوتاه :

۱۵ دیدگاه

  1. این چه انصافی هست نزدیک به دوسال باید منتظر باشیم برا خودرویی که معلوم نیست قیمتش چند میشه کی زنده هست کی مرده،از خدا بیخبران چرا ما الان احتیاج به ماشین داریم زمستان سال بعد ماشین میخاستم چه کار

  2. سلام
    توروخدا تکلیف قیمتها و مشخص کنید…ما رفتیم مدیران خودرو میگه تکمیل وجه براساس قیمت کارخونه ولی اخبار میگه بر اساس قیمت شورای رقابت…
    الان ما باید چیکار کنیم؟

  3. آه باریکلا به این فن که با وعده سر خرمن وجه مردم را به جهت تحویل خودرو دوماه در حساب خود خوابوندید این همان فن ماهیگیری با تله مخفی عواقب وجواب چه الله اعلم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا