اگر در نوبت دریافت وام ازدواج هستید بخوانید

معاون امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان، از ابلاغ جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای ساماندهی پشت نوبتی‌های دریافت تسهیلات ازدواج تا شهریورماه و تدوین طرحی با همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان و وزارت صمت برای ارائه بسته جهیزیه ارزان قیمت خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان با اشاره به برنامه‌هایی که در جهت تسهیل ازدواج جوانان دارند، گفت: یکی از موضوعات مهمی که از طرف جوانان مورد گلایه بود اختلالی است که در فرآیند دریافت تسهیلات ازدواج وجود داشت که با ابلاغ جدید بانک مرکزی مورخ ۲۰ خرداد انجام شد، قول دادند تا شهریورماه این وضعیت را ساماندهی کنند که صف پشت‌نوبتی‌ها در این زمینه سبک شود.

دبیر شورای عالی جوانان، تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی جوانان فقط ۱۵روز به بانک‌ها برای ارجاع متقاضیان به شعب و ۱۰ روز نیز برای تکمیل پرونده مهلت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق مهمی است و اگر منابع آن در بانک‌ها موجود باشد که باید وجود داشته باشد، این صف متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج در بانک‌ها که انتهای سال گذشته طولانی شده بود، کوتاه خواهد شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: ما یک برنامه‌ای را هم با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف پیگیری می‌کنیم برای فراهم کردن بسته جهیزیه ارزان قیمت که از کالاهای ایرانی و انواع تسهیلاتی که بانک‌ها ارائه می‌دهند، تشکیل شده است و در حال کار کردن روی این طرح هستیم که اگر نهایی شد، ارائه می‌شود تا توسط رییس جمهور ابلاغ شود.

منبع: خانه ملت

بانک و بیمه
شناسه : 357280
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. سلام آقای فرزین اصلان تو آذربایجان غربی شهرستان خوی هیچ بانک وام ازدواج قبول نمی‌کنه یا قبول میکنه ولی تشکیل پرونده نمی دهد تو بانک ملی مرکزی خوی الان چهارصد نفر تو نوبت هست تشگل پرونده هم ندادن فقط بانک ملی خوی مثل نانوایی ها یک شماره تلفن میگیری نوبت میده شماره من شده ۳۸۹ به من گفتن نوبت شما ۲۵ هفته طول میکشه ولی من برای نوبت دادن اعتراض کردم گفتم برو از بانک مرکزی بگیر

  2. سلام من اهل از برج ۱۴۰۱/۱۱ ثبت نام کردم الان برج چهار اومده هنوز که هنوز نوبتم این چه وضعشه اخه بعدش میگن جوان ها ازدواج کنید ازدواج میکنن یه وام میخان بده آدمو پشیمون میکنن لطفا رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا