ایستگاه مترو ورزشگاه تختی و میدان کتاب در خط ۷ چه زمانی بهره برداری می‌شود؟

مجری خط ۷ مترو تهران توضیحاتی را در خصوص پیشرفت و زمان بهره برداری دو ایستگاه مترو ورزشگاه تختی و میدان کتاب ارائه داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مجری خط ۷ مترو تهران گفت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه در بخش منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷ به شمار می آید به مرز پیشرفت ۵۰ درصدی کارهای ساختمانی رسیده است.

محمود یوسفی ادامه داد: اختلاف نظرهایی همچنان در مورد اراضی متعلق به وزارت ورزش و جوانان (در مجاورت ورزشگاه تختی) وجود دارد. با این وجود طی بازدیدی که اخیراً از روند عملیات اجرایی پروژه ساخت ایستگاه مترو ورزشگاه تختی و پایانه انتهایی خط ۷ در این محدوده داشتیم، مقرر شد مذاکرات صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان در خصوص تملک اراضی مورد نیاز برای احداث پایانه و پارکینگ این خط تا حصول نتیجه لازم پیگیری شود.

بودجه لازم برای تکمیل ایستگاه مترو ورزشگاه تختی

یوسفی گفت: تکمیل و راه‌اندازی این ایستگاه نیازمند تأمین حداقل ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است. نیمی از آن به بخش‌های ساختمانی و نیمی دیگر به تأمین، نصب و راه‌اندازی تجهیزات مربوط می‌شود.

اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، امکان افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در روزهای پایانی سال جاری وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: این ایستگاه به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، از جمله ایستگاههای پرتقاضای سفر خط۷ محسوب شده و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از آن، مسافران زیادی به جمع استفاده کنندگان از خط مذکور اضافه شوند.

ایستگاه میدان کتاب خط ۷ چه زمانی بهره برداری می‌شود؟

مجری خط ۷ مترو در پایان به بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آخرین ایستگاه منتهی‌الیه شمال‌غربی این خط اشاره کرد.

وی گفت:  ایستگاه میدان کتاب که از جمله ایستگاههای خاص و چشم‌نواز خط۷ محسوب شده و از معماری و نورپردازی داخلی متمایزی سود می‌برد، مرداد ماه امسال تقدیم مردم پایتخت خواهد شد تا همگان از مواهب آن بهره‌مند شوند.

مسکن
شناسه : 357991
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام و با تشکر از دولت فعلی و قبلی و قبلی که همزمان با افتتاح متروهای تهران . حالا متروی شهر های اهواز . خرمشهر و آبادان هم افتتاح میشوند. این است عدالت .توزیع یکسان ثروت در سطح کل کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا