روز پرحاشیه اتاق ایران؛

حسین سلاح ورزی از اتاق ایران رفت؟

طی چند ساعت گذشته اخبار ضد و نقیضی در خصوص کنار گذاشتن یا استعفای حسین سلاح ورزی منتشر شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امروز ایرنا خبری را مبنی بر کنار رفتن حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران منتشر کرد. آنگونه که در این گزارش آمده است، با توجه به حواشی پیش آمده در خصوص تایید صلاحیت رئیس اتاق بازرگانی و عدم تایید صلاحیت وی از سوی مراجع امنیتی، او از اتاق بازرگانی کنار رفت.

حسین سلاح ورزی استعفا داد؟

با انتشار این خبر، برخی بر این باور بودند که با توجه به فشارهای وارد شده، سلاح ورزی از ریاست اتاق ایران استعفا داده است. با این وجود آنگونه که اقتصادآنلاین گزارش کرده ، حسین سلاح ورزی استعفای خود را تکذیب کرده است.

اکو ایران نیز در گزارش دیگری تاکید کرده کنار رفتن سلاح ورزی صرفا در دو صورت امکان‌پذیر است؛ استیضاح از سوی هیات نمایندگان اتاق ایران یا درخواست استعفای او به هیات رئیسه اتاق، که هنوز هیچ‌کدام از این اتفاقات رقم نخورده است.

پایگاه خبری اتاق ایران نیز در خبری عنوان کرده رئیس و هیات رئیسه اتاق ایران به پشتوانه رای قاطع بخش خصوصی به فعالیت ادامه می‌دهد

پایگاه خبری اتاق ایران نوشت: به‌رغم برخی خبرسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، رئیس اتاق ایران مشغول انجام مأموریت‌ها و وظایف معمول ریاست پارلمان بخش خصوصی است.

واکنش سلاح ورزی به خبر کنار رفتن از اتاق ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران با انتشار توییتی ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده مبنی بر استعفای خود نوشت:

دوستان متعددی می گویند که ایرنا خبری زده با این مضمون که سلاح ورزی برکنار یا استعفا داده است. ضمن تکذیب موضوع به نظر میرسه یا خبرگزاری رسمی دولت هک شده، یا بازیچه افراد، شاید هم مثل دفعات نهایتا خبر را از خروجی خود حذف کند.

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 358313
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا