وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تصویب سرفصل جدید وام احیای بافت های فرسوده توسط شورای پول و اعتبار

وزیر راه و شهرسازی از تعریف سرفصل جدید تسهیلات، مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده برای اولین بار با تصویب و ابلاغ در شورایعالی پول و اعتبار خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش در نشست هم‌اندیشی معاونین شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استانها با تاکید بر اجرای بسته تشویقی ۱۹‌ بندی، اظهار کرد: اجرای بسته تشویقی شهرسازانه ۱۹بندی، افزایش تسهیلات بانکی و کاهش نرخ سود آن در بافت‌های فرسوده  منجر به رونق و شتاب بخشی یکی از پنج خط اصلی نهضت نوسازی مسکن در شهرها می‌شود.

وی افزود: لازم است معاونان استانی با تشکیل جلسات توجیهی و تبیینی در استانداری‌ها وشهرداری‌ها ضمن تشریح این بسته تشویقی عملیاتی کردن آن در تمام شهرها را در دستور کار قرار دهند و نیز با  ارایه پشنهادات جدید نسبت به افزایش مشوق‌ها و تکمیل این بسته اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی از  تعریف سرفصل جدید تسهیلات، مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده برای اولین بار با تصویب و ابلاغ در شورایعالی پول و اعتبار خبر داد و بر کاهش نرخ سود تسهیلات در بافت فرسوده تاکید کرد./ تسنیم

مسکن
شناسه : 358381
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. من از سال ۹۸ وام بافت فرسوده ثبت نام کردم هیچ خبری نشده الان که پیگیر شدم میگن وامتحان آمده میخواستی آن زمان بگیری ، چگونه آمده که نه یک پیامکی نه مشخصات بانکی نه تماسی. مگه من خدا هستم بدانم که میاد. همه اش سرکاری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا