واریز وجه سایپا برای متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد (طرح جوانی جمعیت)

از امروز (سه‌شنبه) امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادری که اولویت آنها زمستان ۱۴۰۲ برای سه محصول سایپا بود و روز گذشته پیامک دریافت کرده‌اند،فراهم است.

 به گزارش جهان صنعت نیوز، برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول سایپا، ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، از امروز (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم دی ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب است.

سایپا

ایسنا

خودرو
شناسه : 358483
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. آفرین حسین من موافقم با شما… به عبارتی ساکت شن اصلا… مملکت رو هواس اینا بیشتر دامن میزنن به هرج و مرج… تبلیغ هم میکنن با این صدای خانم گزارشگر که چشم مردم رو به حقیقت روشن کنن. شمایی که این کلیپ رو گذاشتی خودت چه کار مثبتی برای این مملکت کردی به جز چپاول کردن از طریق بورس.

  2. تف به شما جماعت کثیف که همش توی منافع پلید خودتون هستید و تاکید بر ورود خودرو به بورس (بیش از سه برابر قیمت کارخانه) دارید،خدا شما رو به را راست هدایت نکنه و به امید حق با همین افکار کثیفتون سقط بشوید.

  3. فقط مهم اون صدتومان بلوکه هابودکه سودروبه جیب زدندبااولویت زمستان طرح عادی کوییک اسممون دراومده اصلا اطلاع رسانی برای واریزوجه نکردندحالا هم میگن نوبتتون پریده خداازتون نگذره همیشه دستتون توی جیب مردمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا