زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

۳۲۵هزار و ۶۹۸ نفر در آزمون استخدام دبیر شرکت کردند که دوسوم آنها به‌تعداد ۲۲۲هزار و ۱۴۱ نفر زن هستند. پذیرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی آموزگار دوره ابتدایی از هفته بعد در مرحله مصاحبه علمی شرکت خواهند کرد.

 به گزارش جهان صنعت نیوز، آزمون استخدامی دبیر روز پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار و نتایج آن حداکثر تا ۲۶ مردادماه اعلام خواهد شد.

۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر در آزمون دبیری ثبت‌نام کرده‌اند که دوسوم آنها زن و یک‌سوم مرد هستند.

در این آزمون ۲۲۱۸۴ نفر در ۱۲ گروه شغلی دبیری و ۱۷ گروه شغلی هنرآموزی جذب می‌شوند.

همچنین آزمون استخدام آموزگار برای تدریس در مدارس ابتدایی، اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که نتایج آن اعلام شده است و ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، ۲ هزار و ۳۳۲  آموزگار استثنایی و ۹۹۲  آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند.

مصاحبه پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی آموزگاری از هفته آینده آغاز می‌شود

مرحله مصاحبه پذیرفته‌شدگان در آزمون آموزگاری از هفته آینده آغاز می‌شود و پذیرفته‌شدگان  باید با مراجعه به سایت گزینش اطلاعات مورد نظر را تکمیل کنند.

هم‌اکنون، دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری که از ارائه مدارک به گزینش جامانده‌اند چه اقداماتی باید انجام دهند، توضیحاتی داده است.

در این رابطه آمده است: با توجه به اینکه فرآیند ثبت فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک گزینش پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری از روز پنج‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شده و به‌مدت ۵ روز ادامه داشته است و به تمام داوطلبانی که در ۴ روز اول به سامانه ثبت اطلاعات مراجعه نکرده‌اند، پیامک اطلاع‌رسانی جهت تکمیل مدارک ارسال شده است؛ متأسفانه تعداد کمی از داوطلبان به‌هردلیلی تاکنون فرآیند تکمیل فرم اطلاعات فردی را به اتمام نرسانده‌اند.

این گروه از داوطلبان، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی‌نامه به مراکز  ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام معرفی‌نامه مزبور را به رؤیت مسئولین هسته گزینش برسانند و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت‌نام الکترونیکی خود را به‌صورت کتبی به هسته گزینش ارائه کند.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 358694
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا