تمام جاده های شمالی کشور قفل شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در تمامی جاده های شمالی کشور هستیم.

 به گزارش جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در جاده چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های گچسر و تونل کندوان را شاهد هستیم ضمنا محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران – شمال انجام می شود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه – ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امام زاده هاشم ، لاسم ، آب اسک ، شاهاندشت ، وانا و بایجان را  دوربین های نظارتی نشان میدهند.

او می گوید: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار – تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت)را شاهد هستیم. 

باشگاه خبرنگاران

مسکن
شناسه : 358854
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. امیدوارم تک تک مسافران به سلامتی به مقصد برسند کاش کارشناسان پلیس راهور هم برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برنامه ای زنده اما با خواهش و دعوت عموم برای دیدن برنامه تبلیغ میکردند و می گفتند یک خلبان به چه سختی در آسمان پرواز میکند یک لحظه غفلت شاید سقوطی را در پی داشته باشد چون زیر پای آنها خالی است اما من راننده که روی زمین رانندگی میکنم تصادف میکنم خلبان چقدر رعایت میکند اما من راننده یک درصد رعایت میکنم ! شاید مردمی کمی به خود بیایند و ….چرا با یک تصادف چند خانواده داغ دار شوند؟ آیا ارزش دارد سرعت زیاد؟؟؟؟عدم دقت و توجه به جلو ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا