سایپا مهلت تکمیل وجه منتخبین سامانه یکپارچه خودرو با موعد زمستان را تمدید کرد

سایپا اعلام کرد که مهلت واریز وجه منتخبین طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خودرو با موعد تحویل دی ماه به مدت سه روز تمدید شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سایپا در بخشنامه‌ای از تمدید مهلت واریز وجه منتخبان ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  سامانه یکپارچه خودرو خبر داد.

در این بخشنامه آمده است: در خصوص واریز وجه منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو‌ه خودرو با توجه به اعلام قبلی که زمان واریز را به مدت سه روز تعیین شده بود به اطلاع می‌رساند امکان واریز وجه تا پایان روز  ۱۳ تیر تمدید شد.

سایپا پیش از این بدون اعلام قبلی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت که موعد تحویل خودروی آنان دی ماه اعلام شده بود؛ از ۶ تیر ۱۴۰۲ تا ۳ روز کاری مهلت داده بود مبلغی را به عنوان علی الحساب پرداخت کنند.

در این مرحله برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول سایپا، ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم دی ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب است.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 359184
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. تنها راه اینه که دولت خودشو بکشه کنار واجازه بدهد خودروسازهای بزرگ از طریق نمایندگیهاشون بیان ماشین به قیمت جهانی به مشتری واگذار کنن
    این حرفها که میگن بخاطر اشتغاله هم دیگه نزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا