عوارض آزادراه تهران شمال ابلاغ نشده،‌ تکذیب شد

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران شمال گمانه‌زنی‌ها در خصوص نرخ عوارض منطقه ۲ آزادراه را تکذیب کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سعید شهسواری در خصوص نرخ عوارض منطقه ۲ آزادراه تهران شمال ، اظهار کرد: منطقه ۲ آزادراه از روز گذشته زیربار ترافیک رفت و هنوز نرخ عوارض این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ نشده است.

وی با بیان این‌که گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها در رابطه با نرخ پیشنهادی عوارض منطقه ۲ کذب است، افزود:‌ در صورت ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، نرخ جدید عوارض منطقه ۲ آزادراه تهران شمال اعلام و اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که “در زمان حاضر عوارض عبور از منطقه آزادراه در روزهای عادی و تعطیل به‌ترتیب ۳۸ و ۵۰ هزار تومان است”، اضافه کرد: عوارض عبور از منطقه ۴ آزادراه در روزهای عادی و تعطیل ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

شهسواری یادآور شد: عوارض عبور خودروها از تونل البرز نیز در روزهای عادی و تعطیل به‌ترتیب ۳۰ هزار و ۵۰ هزار تومان است./تسنیم

مسکن
شناسه : 360659
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. جالب که مدیران پروژه فقط از هزینه و اخذ عوارض حرف می زنند ولی از زمین هایی که متری ۱۴۰۰ تومن یعنی قد یک بسته آدامس فروخته اند به وزیر کار نمیگن ! همه ابعاد آزاد راه شفاف سازی بشه .اگه شایعه ست بگن دانستن حق مردم است!!

  2. طبق قانون هر عوارضی تا پنج سال میتواند پول بگیرد پس آزاد راه‌های دیگر را پول ندهید و این تونل برای اهالی شهرستانک وسیرا و غیر سنگین است باید کارت تردد و یا پلاک مخصوص بهشون داد آگاهی حق مردم است پول آزاد راه بالای پنج سال ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا