واریز وجه متقاضیان مدیران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش جدید محصولات ام وی ام را با قیمت های تغییر کرده به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مدیران خودرو قیمت جدید محصولاتش را بر اساس آخرین قیمت گذاری شورای رقابت اعلام کرده است. به اعداد تعیین شده از سوی این نهاد، هزینه های شماره گذاری و بیمه اضافه شده است. در شرایط فروش جدید مدیران خودرو برای محصولات ام وی ام خودروهای مختلف کراس اوور، سدان و هاچ بک کراس عرضه شده اند.

در حال حاضر متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی می توانند برای انجام فرایندهای ثبت نام به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنند و محصولات ام وی ام را به صورت نقدی و اقساطی خریداری نمایند. در صورت خرید اقساطی خودروهای ام وی ام هزینه های مالی و بانکی به قیمت نهایی خودروها اضافه می شود.

نکته قابل توجه این است که مدیران خودرو هنوز به صورت دقیق قیمت ام وی ام آریزو ۵ اِس و X55 پرو اسپرت را اعلام نکرده است.

متقاضیان از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند تا مبلغ خودرو را پرداخت کنند و موعد تحویل خودرو هم ۹۰روز کاری خواهد بود.

تمامی خودروها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شوند و سود تاخیر هم ۱۲% درصد ماهیانه محاسبه می شود.

نکته قابل توجه در این بخشنامه فروش، غیرقطعی بودن قیمت ها می باشد و مبلغ اعلامی علی الحساب در نظر گرفته شده است. قیمت قطعی در زمان تحویل خودرو مشخص می شود .

 

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 361107
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. امروز رفتم نمایندگی مدیران مشهدوکیل اباد۲۳ مردم همه سرگردان نمایندگی به هیچ عنوان پرداخت اقساطی نداشت ازهرده نفر دونفر ثبت نام میکردن مردم توروخدانخرید….

  2. اصلأ به این قیمت نمی ارزه و مردم با قیمتهای قبلی شورای رفاقت ثبت نام کردند پس این ظلم در حق مردم است نخرید نخرید نخرید… شریک ظالم نشوید….من خودم انصراف دادم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا