واریز وجه متقاضیان شاهین در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد ( تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۲)

سایپا فراخوان خریداران پیش فروش خودروی شاهین در سامانه یکپارچه خودرو ویژه پاییز و زمستان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو در طرح جوانی جمعیت در خردادماه ۱۴۰۲ مشتریانی که نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده و اولویت آنها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو فراهم شده است.

قیمت در این طرح غیرقطعی است و خریداران سایپا در سامانه یکپارچه خودرو باید نیمی از مبلغ روز یعنی حدود ۲۱۳ میلیون تومان واریز کنند. قیمت روز کارخانه شاهین حدود ۴۲۵ میلیون تومان است که ممکن است قیمت تا زمان تحویل تغییر کند. البته بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت، مبلغ پیش پرداخت از افزایش قیمت معاف است.

خودرو
شناسه : 361902
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. تو طرح سامانه یکپارچه جایگزینی خودرو شرکت کرده صد میلیون پول تو حساب وکالتی بیش از سه ماه تو حساب بود بعد که تو سامانه یکپارچه رفتیم نوشته بود پاییز ۴۰۲ مدتی ماندیم و به سامانه اسقاط چند نمایندگی و حتی به شرکت سایپا خودرو زنگ زدم گفتن منتظر پیام باشید چند روز پیش که رفتیم تو سایت پیامش حاوی مطلب ارسال به خودرو ساز بود نمی دونم حضورا به شرکت بریم یا منتظر بمانیم که پیامک بیاد البته سایپا مسئولان گفته بودن منتظر پیام باشید و تا اون موقع اقدامی نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا