قانون سربازی تغییر می کند؟

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ باید نظر ستادکل نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های مرتبط با این لایحه را دریافت کنیم تا پس از جمع‌بندی نهایی، لایحه را به صحن ارسال کنیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شهریار حیدری گفت: کار بررسی اکثر بندهای لایحه اصلاح قانون سربازی در کمیسیون امنیت ملی به پایان رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون باید نظر ستادکل نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های مرتبط با این لایحه را دریافت کنیم. پس از جمع‌بندی نهایی، لایحه را به صحن ارسال می کنیم.

پیشتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از “در دستور کار قرار گرفتن لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی برای طی مراحل قانونی” خبر داده بود.

به گفته بهادری گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیت‌ها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

عمومی
شناسه : 362122
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. به سربازی که حین سربازی است اگر قراره وام داده نشه چرا بهش وام سربازی می گین
    یا اگه قراراه به سربازا وام بدین چرا هیچ بانکی وام نمیده
    الان عده زیادی سرباز با تحصیلات عالیه و متاهل واقعا دچار مشکلات عدیده شدند خصوصا که در تهیه مسکن مشکل دارند ووام ودیعه مسکن به انها اعطا نمی شه اونوقت شما دم از حمایت از جوانها میزنید کسی که تحصیلات عاله داره نیاز به مهارت آموزی نداره چون نیروی متخصص هست تو دانشگاهها هم به نیروهای متخصص وامهای ویژ] تعلق می گیره
    لطفا مردم رو بازی ندین یا واقعا به سربازا وام بدین یا شوخی نکنید کسی که پنج سال از سربازیش گذشته حتی یک روز هم گذشته باشه دیگه سرباز نیست
    ایا دانشجویی که یک روز از فارغ التحصیلیش بگذره دانشجوست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا