ایران خودرو از خودروی وارداتی شاین مکس رونمایی کرد + تصاویر

شرکت ایساکو کیش از شرکت های تابعه ایران خودرو از سدان وارداتی خود به نام آئولوس شاین مکس (Aeolus Shine Max) از کمپانی دانگ فنگ رونمایی کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایران خودرو به سراغ واردات یک سدان بزرگ از کمپانی دانگ فنگ به نام آئولوس یی شوئن مکس رفته است. البته نکته جالب آن که، آبی پوشان به دلیل سختی تلفظ نام این خودرو، اسم آن را به شاین مکس تغییر داده است.

ایران خودرو قرار است در وهله اول، چهار هزار دستگاه از نوع بنزینی و ۵۰۰ دستگاه از نوع هیبریدی این خودرو را وارد کند. کارهای اخذ مجوز و واردات این سدان هم توسط شرکت ایساکو کیش از شرکت های تابعه ایران خودرو صورت پذیرفته است.

مشخصات خوردرو وارداتی ایران خودرو (شاین مکس)

مدیرعامل ایساکو، در مراسم معرفی و رونمایی خودرو شاین مکس گفت: خودرو shinemax از شرکت دانگ فنگ انتخاب شده است و دو کلاس هیبریدی و بنزینی عرضه می شود.

وی اظهار داشت: شاین‌مکس در مدل بنزینی با موتور ۱۵۰۰ سی سی تورربوشارژ با گشتاور ۳۰۰ نیومن متر عرضه خواهد شد که مصرف سوخت این خودرو ۶.۲ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

او همچنین مصرف سوخت در شاین مکس هیبریدی را ۴.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرد.

وی با بیان که حجم صندوق این محصول ۴۲۰ لیتر است، دیگر آپشن های این خودرو را شامل سنسور نور، شیفتر الکترونیکی دنده هوشمند، سنسور باران، سیستم ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده و خودرو، گرم کن صندلی و … اعلام کرد.

شاین مکس ایران خودرو شاین مکس ایران خودرو شاین مکس ایران خودرو شاین مکس ایران خودرو

 

 

خودرو
شناسه : 362710
لینک کوتاه :

۱۶ دیدگاه

  1. سلام و درود دوستان اینم یه نمونه از دزدی ایران خودرو هست ولی به روش نوین
    هر سپر زه پلاستیک و فلزی داره از هر ماشین که کم بشه تقریبا ۳ متر زه فلزی و تقریبا ۶ متر زه پلاستیک اضاف میاد که بعدا میزنن تو سرمون و میکننش اپشن

  2. کدام خودرو سازی تو مملکت هست تا خودش از طراحی و ساخت پلتفرم و موتور خودش تولید کننده باشد فقط شدن سوار کردن قطعات خوب این قطعات به خر هم بده سربندی می کند این جای تعریف از این شرکت نیست

  3. اخه نخبه های ما چراخودتون رااذیت میکنیدحیف نیست اینهمه فکرمیکننید چه باسپرچه بی سپرمیخریم رینگ ولاستیک نداشته باشه اصلا جلو عقب نداشته باشه میخریم بزاریدفروش ۵ساله تحوطل مشتری میدهیم صف میکشیم

  4. خخخخخخ
    خوشم میاد عادت دارین تو هر ماشینی برینین.
    این ماشین هم از چشم مردم انداختین.
    چه آدم های کثیفی در راس صنعت خودرو سازی هستن.
    لعنت بر امثال من که خرید ماشین نو کنم.
    باید نخرید تا ضرر بدن.بدونن که خیلی کثیف هستن که این عوضی بازی هآرو در میارن برا مردم.
    همه کشورها چه خودروهایی تولید میکنن.ایران روز به روز اشغال تولید میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا