مترو در روزهای عاشورا و تاسوعا تا چه ساعتی فعالیت می‌کند؟

با نزدیک شدن به روزهای عاشورا و تاسوعا این پرسش مطرح است که ساعت کاری مترو تهران در این روزها چگونه خواهد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره وضعیت حمل و نقل و ساعت کاری مترو در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: وضعیت خدمت‌رسانی متروی تهران در شب‌های پیش‌رو همزمان با عاشورا و تاسوعای حسینی توسعه پیدا خواهد کرد.

سال گذشته زمان بهره برداری از خطوط متروی تهران به صورت عادی تا ساعت ۲۲ بود در روزها عاشورا و شب شام غریبان ۲ ساعت افزایش یافته تا ساعت ۲۴ ادامه داشت.

برنامه ساعت کار مترو در روزهای عادی چگونه است؟

برنامه ساعت کار مترو تهران در خطوط مختلف با یکدیگر متفاوت است. باتوجه به آنچه که متروی تهران در وبسایت رسمی خود اعلام نموده است ساعت کاری مترو تهران در ایام عادی سال در روزهای شنبه تا ۵ شنبه، برای خطوط ۱ تا ۴، از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۲ شب ادامه دارد. همچنین در خطوط نیمه شرقی ۶ و نیمه غربی ۷ و همچنین خط ۷ نیز ساعات کاری به همین صورت است.

در بخش خط انشعابی فرودگاه امام خمینی نیز از ساعت ۷:۲۵ قطارهای مترو شروع به حرکت کرده و تا ساعت ۸:۱۵ فعال است.  خط انشعابی هشتگرد کرج نیز از ساعت ۵:۱۰ صبح کار خود را آغاز کرده و تا ساعت ۱۵:۰۵ به مسافران خدمت رسانی می‌کند.

به طور کلی ساعت کاری خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۷ مترو از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز می‌شود تا ساعت ۱۰ شب خدمت مسافران خدمت رسانی می‌کند. به جز خط ۶ مترو که بالاتر به آن اشاره کردیم. برای اطلاع بیشتر می‌توانید از عکس‌های زیر استفاده نمایید.

عمومیمسکن
شناسه : 364258
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. حکومت نباید درمسائل عقیدتی مردم دخالت کند.اثاران دردراز مدت موجب سردی مردم ازدین میشود.این یه اصله.اصلی ترین کارحکومت تامین حداقلی معیشت مردمه وبرای بقانیازبه این رفع مشکل معیشت وزندگی مردمه ولاغیر.البته درحدخودش مثل سالهای قبل قابل قبوله.امابیشرش مایه دلسردی مردمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا