نوبخت دعوت به مناظره کرد؛

دعوای اقتصادی دولت دوازدهم و سیزدهم بالا گرفت

محمدباقر نوبخت- رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی، در پیامی به ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور دولت سیزدهم - درخواست مناظره با نماینده دولت را در صداوسیما مطرح کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، نوبخت در این پیام نوشته جناب آقای رییسی با سلام و احترام

گزارش ارسالی حاکی از ادعای نادرست همکاران شما در بدهی ۵٣۵ همتی اوراق در دولت قبل است.

با وجود ادعاهای مشابه در دو سال گذشته جهت خاتمه دادن به این وضعیت مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.

چندی قبل محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توئیتی گفت که ‌با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد.

منبع: اکو ایران

اقتصاد کلانسیاسی
شناسه : 365902
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. به نظر من باید همونقدر که در مسایل خرد سخت گیری میکنند،بیشتر در مورد مسایل کلان سخت گیری شود،در کشوری که برای یک وام ازدواج ۳ ضامن نیازه،یا مقدار مصرف سوخت هر شخص مشخصه،یا درآمد افراد،یا خیلی چیزای دیگه،بهتره شرایط رو برای افراد کلان سخت نمود،وگر نه مردم عادی که نمیتونن زیاد تاثیری در اقتصاد داشته باشند

  2. این آقای نوبخت نماینده شهر رشت بود . مدیر مدرسه شهید بهشتی رشت . درآن زمان بسته بودن فضای سیاسی و خفقان با ترفند موی جوگندمی و تیپهای خاص جوانان را فریب میداد و بلاخره نماینده شد و همینطور بزرگ شد . وگرنه از دارو دسته رئیسی بدتر نباشه چه چیزی مثل هموناست . خدا همشون رو لعنت کنه که همین آقای مدیر مدرسه که یه ماشین به زور داشت العان کلی کارخونه داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا