ساعت کاری بعد از شهریور چگونه خواهد بود؟

بر اساس مصوبه هیات وزیران شناور سازی ساعت کاری برای ۱۴۰۲ به صورت دائمی است و از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت‌کاری برای مدیریت مصرف انرژی تغییر و از ۶ تا ۱۳ شد، ولی بعد از این تاریخ هم ساعت کاری شناور ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران درباره اقدامات ستاد استقبال از مهر برای تعیین ساعت کاری گفت: شناور سازی ساعات کار سالیان سال در دولت‌های مختلف مطرح بوده است که تاکنون اجرایی نشده بود.

 

دربانی ادامه داد: سال گذشته بر اساس گزارش‌هایی که به صورت کارشناسی شده انجام شد، شورای هماهنگی ترافیک استان با شناور سازی ادارات موافقت کرد و در نهایت ۳ مصوبه هیات دولت برای تهران را داشتیم که هیات وزیران ابتدا فقط برای مهر ماه به ما مجوز داد و برای بار دوم تا پایان آبان مجوز تمدید شد و در آبان شناور سازی ادارات تا پایان سال تمدید شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع این طرح مورد رضایت قرار گرفت و در نهایت هیات وزیران مصوبه شناور سازی را به صورت دائمی برای ۱۴۰۲ ابلاغ کردند و از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کاری برای مدیریت مصرف انرژی تغییر و از ۶ تا ۱۳ شد، ولی بعد از این تاریخ هم ساعت کاری شناور ادامه پیدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان سال طبق مصوبه هیات وزیرات شروع ساعت کاری ۷ تا ، ۹ صبح برای دستگاه‌های دولتی شناور است. واحد‌های نظامی امنیتی انتظامی ۶ و نیم، واحد‌های صنعتی ۷ صبح، مقطع متوسطه ۷ و نیم، ابتدایی ۸ صبح، بانک‌ها ۷ و نیم، اصناف و بازاریان ۹ و نیم صبح کارشان را شروع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران 

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 366482
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. واقعا برای شعور اون دیوانه و ابلهی که این نظریه تغییر ساعات کار ادارات رو داد متاسفم .این از یک ذهن بیمار وروان پریش تراوش شده .اصلا به سلامتی و سیستم جسمی اون کارمند بیچاره نباید فکر بشه .سیستم بدنی خودش رو تنظیم می کنه .دقیقا در طول تابستان همه کارمندان کم خوابی و بی خوابی داشتند و تابستان یک ملت رو که مصادف بود با تعطیلی بچه ها قشنگ قهوه ای کردید .یعنی بمیره اون کسی که به این بیشعورا پست مدیریتی داد باید به این ابله ها دربونی طویله ها رو می دادن چون لیاقتشان از این هم کمتر هستش .شماها رو چه به تصمیم مدیریتی برای یک ملت .معلوم نیست اصلا سواد خوندن و نوشتن دارند یا خیر .مدارکشون رو وقت با رانت و رابطه از این دانشگاه و اون دانشگاه دریافت می کنند باید عملکردشان هم این باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا