خبر خوش سردار رادان درباره گذرنامه

فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سردار احمدرضا رادان ضمن بازدید از مرز چذابه گفت: پیشرفتی که در مجموعه کارها برای آماده سازی مسیری توأم با آرامش، آسایش و ایمن بودن برای زوار حسینی و مردم انجام شده به همت همه همکارانم در استانداری، شهرداری، ادارات خدماتی و همچنین مرزبانی و فرمانده انتظامی استان صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: در مرز چذابه هم تعداد گیت های تردد زوار چند برابر شده است. یعنی سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود چند برابر شده که امیدواریم بتواند رضایت زوار و مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: خبر خوبی در رابطه با گذرنامه عادی داریم. آن اینکه دو سال تمدید شده است یعنی گذرنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ تاریخش به اتمام رسیده‌اند، تمدید می‌شوند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت در هر دو مرز شلمچه و چذابه همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند خادمان خوبی برای زوار باشند.

سردار رادان گفت: به مردم توصیه می‌شود که از شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی خودداری و در ایستگاه‌های مختلف زائران استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 367970
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. سلام آقای سردار رادان حالا شما بیایید این سایت پلیس من که علنن دارین جیب مردمو خالی میکنین درست کنین بقیه پیشکش ،بنده الان ۹ روزه خودم وخانومم وپسرم توپلیس من ثبت نام کردیم پولم ریختیم تایید هم شد حالا امروز خانومم رفته اداره گذرنامه گفتن پنجاه تومن رفته به باد ازاول ثبت نام کرده دوباره پنجاه و عکس وغیره روتقبل کرده ازنوثبت نام کرده و تایید شده اون گذرنامه زیارتی کو ازکی بگیریم این پولهایی که سایت پلیس من دراومده ازمون شما که حامی مردم هستین کوپس چشمتون به جیب مردمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا