نحوه استخدام دولتی تغییر کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون تصویب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند

به گزارش جهان صنعت نیوز، محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت. کمیسیون تلفیق در مصوبه ای دولت مکلف را می کند. تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندانش را تا ۱۵ درصد کاهش دهد.

او ادامه داد: همه دستگاه‌های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در هم تجمیع شده. عملا دستگاه‌ها به یک اداره کل تبدیل می‌شوند. علاوه بر این هر گونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود. دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

زنگنه درباره مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی بیان کرد. مقرر شد دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق انرژی هسته‌ای را در طول برنامه هفتم از محل تهاتر نفت تامین کند.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 369773
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام ،اینهمه داد و جر و بحث قرار بود کلیه نیروهای قرارداد کارگری ،شرکتی،قرارداد کارگری و غیره همه به قرارداد انجام کار معین تبدیل وضعیت شوند آخرش زورشون به لطیفی نرسید فقط نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شوند.بقیه کارکنان قرارداد کارگری گناه شون چی بود.باشه شما نمایندگان این دوره از این نیروهای قرارداد کارگری انتظار رای دادن ندارید.دذ ضمن بنده ۱۹سال سابقه قرارداد کارگری دارم .حقوق ما قانوکاری هست عیدی کارمندی .خدا جای حق نشسته چه شما باشید چه لطیفی اگه از ما حقی ضایع شده روز قیامت خداوند قهار فیصله می‌کنه واگذارتون کردیم به الله سبحان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا