قائم مقام مدیر عامل تامین اجتماعی برکنار شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حکمی حبیب الله حسن خانلو، قائم مقام خود را برکنار کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، میرهاشم موسوی دیروز در حکمی حسن خانلو را که پیش از این قائم مقامی سازمان تامین اجتماعی را برعهده داشت برکنار کرد.

حبیب ا… حسن خانلو که دکترای حرفه‌ای در رشته پزشکی از دانشگاه جندی شاپور دارد. سابقه فعالیت در تدوین راهبرد و نظارت در سطح عالی کمیته امداد را دارا بوده است.

حسن خانلو پیش از این نیز در سمت‌های متنوعی در سطوح مدیریت عالی و در زمینه‌های نظارتی، اجرایی و مشاوره فعالیت داشته است. از این بین می‌توان به مواردی نظیر مشاور وزیر کشور، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت کشور، سرپرست اداره کل انتخابات، دبیر ستاد انتخابات و مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اشاره کرد.

عزل دو عضو کلیدی توسط مدیرعامل

گویا ماجرای برکناری‌ها تنها به قائم مقام سازمان تامین اجتماعی محدود نشده. موسوی دو عضو کلیدی دیگر این سازمان را عزل کرده که تاکنون سازمان تامین اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

در ماه‌های گذشته صحبت از برکناری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مطرح بود. روابط عمومی این سازمان آن را تکذیب کرد. شاید تغییرات تازه تحت تاثیر کنار گذاشتن موسوی از تامین اجتماعی بوده است.

منبع: اکو ایران

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 372933
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام و درود بر دکتر حبیب الله حسن خانلو که تنها مرد عرصهء مبارزه با فساد در سازمان تامین اجتماعی و تنها امید مبارزه با جماعت فاسد و مافیای سیری ناپذیر سازمان تامین اجتماعی، دکتر خانلو هر کجا که باشد دکتر خانلو است و بدانجا شرف میبخشد و مصداق بارز شرف المکان بالمکین میباشد و اما درد و رنج آنجاست که تنها سد و مانع غارت و تاراج اموال سازمان تامین اجتماعی توسط مافیا بالاخره کنار رفت گرچه یقینا ایشان هر کجا باشد منشاء اثرات خیر خواهند بود ولی افسوس و صد افسوس به حال بیمه گذاران و مردمانی که چشم امیدشان به این سازمان زمستان زده دوخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا