رونمایی نخستین «معاونت توسعه هوشمند» کشور در استانداری مازندران

نخستین معاونت توسعه هوشمند کشور در راستای توسعه دولت الکترونیک در نظام اداری در استانداری مازندران باحضور وزیر کشور رونمایی شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران. توجهی که به این مسائل مهم در استان وجود دارد. با اشاره به اینکه سامانه خدمات الکترونیک بومی استان مازندران یک سامانه مهم برای دولت است. گفت: با افتتاح این سامانه؛ بهره‌وری افزایش، کاغذبازی های اداری کاهش و فساد اداری از بین خواهد رفت. ‌
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران نیز در این راستا با بیان این که برای نخستین بار است. نظام مدیریتی در استانداری های کشور در مازندران الکترونیکی می شود. این اقدام را دستاوردی مهم در جهت کاهش هزینه های غیرضرور و افزایش بهره وری در سیستم اداری دانست.

امید محبی با بیان این که اپلیکیشن های متعددی برای مدیریت بهینه رفتار سازمانی و کنترل هزینه ها طراحی شده است. برخی از آن ها هم اکنون در استانداری بکار گرفته می شود. افزود: شفافیت و توان مدیریت آنلاین در نظام اداری مزایای فراوانی دارد. همه باید برای تحقق این ساختار تلاش کنند.

مرکز افتا ریاست جمهوری و استانداردهای بین المللی

پیش از این مراسم؛ طرح اطاق سرور استانداری مازندران با اهتمام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران. با در نظر گرفتن الزامات طراحی زیرساخت و طراحی مراکز داده سازمان پدافند غیرعامل. مرکز افتا ریاست جمهوری و استانداردهای بین المللی با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران راه اندازی و به بهره برداری رسید.
اولین معاونت توسعه هوشمند با تلاش های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری. با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله معلمی. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حاشیه جلسه شورای اداری استان رونمایی شد.

منبع: ایرنا

سیاسی
شناسه : 375007
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا