اوجِ خیالیِ اوجی

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم،‌ با نادیده گرفتن سالها زحمت دیگران در صنعت نفت و گاز کشور و با بی لطفی به پیشکسوتان این صنعت مدعی شده که صفر تا صد افتتاح فاز 11 پارس جنوبی درطول وزارت او صورت گرفته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، هرچند این ادعا برای این است که اوجی کارنامه دو ساله خود در وزارت نفت را درخشان نشان دهد اما مسئله مهم این است که اصلا مفهوم نیست ایشان چه می گوید؟

در حالی دولت سیزدهم مدعی است بدون برجام و رفع تحریم‌ها و یا عضویت در اف ای تی اف می تواند سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز را جلب و جذب کنند که حتی روسیه و چین هم این میزان سرمایه گذاری را در صنعت نفت و گاز و بطور کلی صنعت انرژی ایران انجام نداده اند و شواهد حاکی از آن است تا غربی ها نیایند آنها هم نمی آیند.

در همین حال مهندس اوجی می گوید درآمد های نفتی بسیار افزایش یافته بدون اینکه توضیح بدهد که در این شرایط چرا اوضاع اقتصادی کشور هرروز بدتر می شود.

بطور نمونه کارکنان شاغل و بازنشسته نفت در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت این روزها باید داروهای کمیاب را خودشان از بیرون تهیه کنند تا در بیمارستان برای درمان آنها مصرف شود.

کادر درمانی بیمارستان صنعت نفت هر روز ضعیف تر می شوند و مهاجرت  کادر درمانی متخصص از بیمارستان صنعت نفت نگران کننده است.

نگاهی اجمالی به آنچه تاکنون برسر صنعت نفت آمده است این نگرانی را افزایش می دهد که دست های پنهان نفوذی ها درصدد هستند که ساختار صنعت نفت ایران را از هم به پاشند که برخی از علائم آن متاسفانه در برنامه هفتم توسعه و طرح هائی که برخی از نمایندگان محترم مجلس یازدهم ان شاء الله به دلیل بی اطلاعی و نه به دلیل اهداف و منافع گروهی مطرح می کنند را می توان لمس کرد.

نفت و پتروشیمیویدئو
شناسه : 375838
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

      1. مدیران کشور هرکدام برای خودشان شرکتهای خصوصی ایجاد کردندوضمن مدیریت آنها مدیریت کلان کشور را نیز به عهده گرفته اند مدیریت کلان کشور فقط باید در خدمت مسئولیت که به او داده شده عمل بکند

  1. آقای اوجی خودت چکاره هستی اگر به پست مقام رسیدی پشت سرت را نگاه کن ما کارگران هستیم که شما به اینجا رسیدید به کمبود بنزین خوده اند بعد میگوید ما پیش‌بینی کرده ایم در این چند سالی بی سابقه بوده بعد حرف از معاونین خودش میگوید حرف زیاد هست چه کار کردی برای طبقه کارگر

  2. معاونین آقای اوجی در یک منطقه بخور بخوری را انداخته‌اند که خودشان تا حالا برای خودشان خرج نکرده بودند وقتی کارگران با معاونین صحبت کنند در جواب میگفتند ما وقت نداریم

  3. اوجی اصلا براش تره خورد نمیکنن به دو معاونشان اقای مددی و اون یکی دستور دادن تکلیف راننده های استیجاری رو مشخص کنن هم اونایی که ایثارگری دارند برای تبدیل وضعیت شون هم اینایی که از قرارداد هاشون شاکی هستن و به دیوان عدالت اداری شکایت کردند ایشان دستور دادن اما دو معاونشان تره هم خورد نکردند وگفتند دستور ایشان خطا دارد واشتباه تایپی کردند این چنین ایشان را زیر سوال بردند وزیر یعنی مترسک اما زنگنه چنان قدرتی داشت که فرعون مصر نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا