مشکل آب آشامیدنی قشم حل می‌شود؟

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تا پیش از این ظرفیت آب شیرینکن سوزا قشم یکهزار و ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز بود که با نصب و تجهیزات جدید، ۴۰ درصد به این ظرفیت اضافه شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عبدالحمید حمزه‌پور در بازدید از آب شیرین‌کن سوزا و تشریح جزئیات این پروژه افزود. با نصب و نوسازی تجهیزات جدید، ۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت آب شهر سوزا اضافه شد. در حال حاضر تولید این آب شیرینکن ۲ هزار مترمکعب در شبانه روز است.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذار با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شیرین در سایت سوزا اقدام به توسعه حوضچه آبگیر دریا. احداث یک باب پیش تصفیه بتنی به ظرفیت سه هزار مترمکعب و طراحی و ساخت پکیج آب شیرین کرده است.

آب آشامیدنی شیرین برای ۱۰ هزار نفر

مدیرعامل آبفا هرمزگان اظهار کرد: با افزایش ظرفیت سایت آب شیرین کن سوزا. زمان آبگیری کاهش و مشکلات کم آبی که پیشتر در این شهر وجود داشت، رفع شد.

حمزه پور گفت: هزینه ایجاد این تاسیسات ۲۰۰ میلیارد ریال است. توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد خرید تضمینی انجام شده است.

با افزایش ظرفیت آب شیرینکن شهر بندری سوزا که در جنوب سواحل قشم واقع شده است. جمعیتی افزون‌بر ۱۰ هزار نفر از اجرای این پروژه بهره‌مند شدند.

منبع: مهر

عمومی
شناسه : 376195
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با درود فراوان دیده شد که ژاپن پلی میسازد کشتی از از زیر آن رد میشود ویا تونل زیر دریا میزند که کشتی ها به راحتی رفت و آمد کنند کارشناسان میبایست در موردیکی از این ایده ها نظر دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا