لایحه عفاف و حجاب به صحن علنی مجلس رفت

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، نشست علنی امروز- چهارشنبه ۲۹ شهریورماه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۱۹۵ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب( حمایت از سلامت اجتماعی) بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی سرخس بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد راجع به استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) را بررسی می کنند.

گزارش شوردوم کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی و گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد عدم اجرای قانون اصلاح و تغییر اساسنامه بانکهای دولتی توسط هیأت وزیران با توجه به گذشت ۱۶ سال از تصویب قانون توسط مجلس شورای اسلامی در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

ایرنا

سیاسی
شناسه : 376270
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا