قیمت جدید شاهین اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شاهین G با ویژگی های جدید را به دست مشتریان رسانده است. حال قیمت این خودروی ارتقا یافته در بازار آزاد مشخص شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به واسطه استانداردهای اجباری جدید گروه خودروسازی سایپا امکانات ایمنی محصولاتش را ارتقا داده است. پیش از این شاهد بودیم که کوییک S به ویژگی های جدیدی مجهز شد و سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه پایش فشار باد تایرها و سنسور نور به آن اضافه شد.

حال سایپا شاهین G را به سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز کرده است. پیگیری های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که تحویل شاهین G جدید از هفته گذشته آغاز شده و حال نمونه های این سدان ارتقا یافته به بازار آمده است. آن طور که از سوی مالکان این خودرو گفته می شود، سایپا هزینه اضافی را برای نمونه ارتقا یافته شاهین دنده ای تیپ G از مشتریان دریافت نکرده است. اما سود تاخیر (که حدود ۱۵ میلیون تومان بوده است) را به مشتریان پرداخت نکرده و آن را به جای هزینه استانداردهای جدید نزد خود نگه داشته است.

در حال حاضر برای شاهین دنده ای تیپ G جدید با رنگ سفید، قیمت ۵۹۰ تا ۶۰۵ میلیون تومان در بازار آزاد اعلام می شود. البته باید گفت که هنوز قیمت معامله ای شاهین جی با سامانه کنترل پایداری الکتریکی به صورت دقیق مشخص نشده است و فعلاً دلالان قیمت بیشتری را برای این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در نظر گرفته اند.

در شاهین G جدید (ارتقا یافته) در کنار سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، امکانات قبلی دیده می شود. سانروف، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، سامانه پایش فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، آینه های تاشوی برقی و… از جمله امکانات شاهین دنده ای تیپ G است. همچنین پیشرانه این خودرو از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که ساختار ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ دارد. قدرت شاهین G توسط سایپا ۱۰۹ اسب بخار اعلام می شود و گشتاور این پیشرانه ۱۷۸ نیوتن متر است. جعبه دنده شاهین G از نوع ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

چندی پیش سایپا شاهین GL را هم به بازار عرضه کرد. این تیپ شاهین فاقد سانروف برقی است و سایر امکانات قبلی در آن دیده می شود. سایپا برنامه دارد تا در آینده نزدیک شاهین اتوماتیک CVT، شاهین پلاس دنده ای و شاهین پلاس اتوماتیک را هم به بازار عرضه کند.

آخرین خودرو 

خودرو
شناسه : 377316
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. مسولین دارن این مملکت را بر پایه حقه و کلک اداره میکنن و بعد از واریز وجوه ، قیمت جدید شاهین را اعلام نمودن که نوعی کلاهبرداری از مردم بشمار می‌رود ، خب ما که توان پرداخت قیمت جدید را نداریم ، لطفا سایپا آیتم انصراف را فعال نماید تا ۲۹۰ میلیون را پس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا