آغاز واگذاری ۲۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری حدود ۲۰ هزار قطعه زمین در فاز دوم واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش با اشاره به واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: در فاز دوم واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت به‌ مناسبت ایام ماه ربیع و جشن‌های مبارک، از امروز سوم مهر ماه به‌ مدت ۱۰ روز واگذاری حدود ۲۰ هزار قطعه زمین آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با احتساب زمین‌هایی که قبل از محرم و صفر به مردم واگذار شده بود، حدود ۳۲ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت تقدیم مردم شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ما این مسیر را تا پایان سال ادامه خواهیم داد و هر دو ماه با فواصل مختلف یک بار پویشی برای واگذاری خواهیم داشت و به همین مناسبت در ۳۱ استان کشور، ۳۱ جشن برای خانواده‌های مشمول این طرح داریم./ایسنا

مسکن
شناسه : 377386
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. هیچ حمایتی نیست!درسازمانی که شفافیت دراموال واراضی تحت تصرف نهاد مربوطه وجود ندارد!باسواستفاده ازماده و بند و تبصره زمینی که‌ ارزشمند باشد به مردم نمیدن!ومردم مظلوم، مستضعف ومحروم رو درتنگنای تورم گرانی جامعه نابود کردن، امیدوارم صاحب حق خودش به حساب این دروغگوهای ظالم برسه،چراکه در استان من هرمزگان هیچ مرجع رسیدگی برای حقوق مردمی که‌ همین دقل بازا مستضعف ومحرومشان کردند!ودرلابه لای کاغذبازی بین خودشان بازوبند مستضعفین روله میکنند وهیچ شفافیت ومنطقی نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا