مسکن مهر پردیس پس از ده سال افتتاح شد

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر ۴ فاز شهر جدید پردیس با امکانات زیربنایی و روبنایی افتتاح شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شهر پردیس ۱۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد.

محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه‌های مسکن مهر هستیم؛ ساخت این واحدها از سال ۹۰ آغاز شده بود. و متقاضیان ۱۰ سال است که اقساط تسهیلات آنرا پرداخت می کنند!

وی افزود: زیربنای مفید این واحدها ۸۰ تا ۸۵ مترمربع است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با یادآوری اینکه برخی از پروژه ها از سال ۹۸ آماده بوده اما تحویل متقاضیان نمی شد، گفت: با افتتاح امروز ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر باقیمانده در پردیس خواهیم داشت.

محبت خواه خواستار حمایت صندوق ملی مسکن برای تامین مالی شد و با اعلام اینکه تا پاییز پاییز ۷۰۰۰ واحد دیگر مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود، اضافه کرد: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات پروژه هاست که انشالله انجام خواهد شد.

مسکن
شناسه : 378214
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. مسکن مهر پردیس ،فاز۹جدید پروژه اولبریش بلوک دو اس دو صفر دو داخلش تبدیل به مخروبه شده پس کی میخواید تحویل بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. اقای مدیرعامل جهت اطلاع شما واحدها چندسال اماده است . مشاعات اماده نیوده که تحویل نشده تلبته بخشی از این تاخیر هم مربوط به تغییرات مدیران عامل این شهر است . مدیرعامل اخر دوره اقای روحانی خیلی خوب کار می کرد متاسفانه عوض شد و تا رسیدن شما کلی بی لیاقتی اعمال شد. وکارهای خوب انجام شده هم ازبین رفت انشاالله ببینیم شما چه می کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا