ترافیک چالوس سنگین شد

بنابر اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و مسیر جنوب به شمال حدفاصل انارک تا مکارود سنگین است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و مسیر جنوب به شمال حدفاصل انارک تا مکارود سنگین است.

علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد. ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و مسیر جنوب به شمال حدفاصل انارک تا مکارود سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های هشتگرد و کمال شهر و حدفاصل حسین آباد تا مهرویلا بیان کرد. ترافیک در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران – شمال متذکر شد. محورهای استان فاقد مداخلات جوی است.

منبع: مهر

مسکن
شناسه : 378641
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. دولت انواع و اقسام خانه با شرایط فروش متفاوت بسازد و در اختیار عموم قرار دهد تا هر کسی با توجه به درآمد و وسعش خرید کند تا در رویای خانه دار شدن نمانند ، بنیاد مسکن دست به کار شود ، به قشر متوسط ، کارگر و کارمند و ضعیف جامعه کمک کند و بصورت جدی وارد عمل شود تا دل ملت ایران شاد شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا