رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار؛

سیمان و فولاد از بورس خارج نمی شوند

عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد که خروج فولاد و سیمان از بورس کالا، بازار این محصولات را متلاطم خواهد کرد بنابراین هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و این قضیه کاملا منتفی شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همین روزها اسامی متخلفان بورسی را منتشر می‌کنیم. این تخلف مربوط به اسفند پارسال است.

اوراق سلف مسکن به افراد اجازه می‌دهد. متراژ مشخصی از یک ملک را که امروز قیمت‌گذاری‌شده بخرند. در سر رسید مشخص ملک را تحویل گیرند یا آن را بفروشند.

بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد. خروج فولاد و سیمان از بورس کالا، بازار این محصولات را متلاطم خواهد کرد. بنابراین هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده. این قضیه کاملا منتفی شده است.

ایراداتی که دوستان می‌گیرند. بعضا به دلیل عدم آشنایی آن‌ها از مکانیزم‌های بازار سرمایه و بورس کالا است. از آن‌ها دعوت کردیم تا با برگزاری جلسات کارشناسی اگر اصلاحی لازم است انجام شود.

منبع: شرق

اخبار برگزیدهبورس
شناسه : 378666
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. بورس ایران یک روز بخاطر عرضه نشدن خودرو در بورس سقط میکنه ، یک روز بخاطر مصوبه ی افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها، سقوط میکنه ، یک روز بخاطر عرصه نشدن سیمان و فولاد در بورس ، یک روز بخاطر رانت بوجود آمده در آن ، یک روز بخاطر کاهش ۲۰۰_۳۰۰تومانی قیمت دلار ، یک روز بخاطر بسته شدن سفارت عربستان سعودی در ایران ، یک روز بخاطر جنگ اوکراین، یک روز بخاطر اعتراضات و یک روز هم بخاطر ……..
    بورس ایران فقط وفقط بخاطر سوء مدیریت، بی کفایتی، نالایقی و بی سوادی رئیس آن هست. تیم اقتصادی دولت از بورس هیچگونه اطلاعی ندارند و مخالف سر سخت رشد و رونق بورس هستند. تا این دولت رئیسی سر کار باشه و خاندوزی بی سواد و عشقی بی کفایت و نالایق بر کرسی ریاست باشند ، وضعیت بورس بدتر خواهد شد که بهتر نمیشه. این خط و این نشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا