موافقت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی

سخنگوی دولت گفت: بنا به پیشنهاد وزارت راه، دولت با آیین‌نامه اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برای سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات اخیر دولت بیان کرد: آیین‌نامه نحوه تعیین کارشناس رسمی برای دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید. در برخی دستگاه‌های اجرایی اینکه از برخی کارشناسان خاص استفاده نشود، پیش‌بینی شد ارجاع به کارشناسان رسمی از طریق یک سامانه در تعامل با قوه قضاییه صورت بگیرد.

وی افزود: دولت هم‌چنین با لایحه‌ای به‌منظور حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی برای برگزاری نمایشگاه‌های خارج از کشور موافقت کرد و به مجلس تقدیم خواهد شد. در هفته گردشگری ۱۸۸ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود و روند سرمایه‌گذاری در این حوزه رو به افزایش است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس، آیین‌نامه جامعی مصوب شد و این آیین‌نامه به نوعی مورد بازنویسی قرار گرفت و در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حداکثر میزان ممکن ارتباط با بندهای سیاست‌های کلی و قانون مصوب مجلس نگاشته شده است.

بهادری‌جهرمی هم‌چنین گفت: بنا به پیشنهاد وزارت راه، دولت با آیین‌نامه اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را برای سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان بود و طبق مصوبه امروز، این مبلغ و تعداد تسهیلات نیز افزایش می‌یابد. جزییات بعد از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

تسنیم

مسکن
شناسه : 379468
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا