اما و اگرهای طرح شفافیت قوای سه گانه

سخنگوی دولت گفت: دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است، البته اصلاً استفساری از دولت و یا رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگوییم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علی بهادری جهرمی درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‌کنند. دولت با طرح شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت دارد، گفت: اصلاً آن طرح در مجلس مطرح نیست. و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا مطرح است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: همه قوا با کلیت شفافیت موافق هستند. هم مجمع موافق است. هم دولت موافق است. و هم مجلس. بحث در خصوص جزئیات است. که این قاعده جز کدام قواعد قرار گیرد. اصل باشد یا استثناء باشد.

وی یادآور شد: چون لایحه‌ای از قبل وجود داشت. لایحه‌ای که ابعاد مختلفش پیش بینی شده بود. به هر دلیلی آن در مجلس کنار رفت. و طرح دیگری جایگزین شد. و یک مقداری این مقوله باید همه ابعاد و زاوایایش مورد کارشناسی و مورد تصمیم نهایی قرار گیرد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در مجمع باید همه نگاه‌های فرابخشی نسبت به همه ابعادش صورت گیرد. طبیعتا دولت با کلیات موافق است البته اصلاً استفساری از دولت و یا آقای رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگویم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

منبع: ایلنا

سیاسی
شناسه : 380955
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. دیروز خودروم بیمه کردم کوییک مدل ۹۹ شد ۴۷۵۰ پارسال ۳۶۰۰ یعنی ۱ میلیون بیشتر تازه من هنوز از بیمه ام استفاده نکردم تمام تخفیفات شامل حالم شده تقریبا ۵ میلیون بیمه ام شده وای به حال خودروهای سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا